آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 شهریور ماه 1402 = 19-09 2023

وقاحت مافوق تصور رئیسی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل+عکس

رئیسی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با آنتونیو گوته‌رش، دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار کرده است.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، رئیسی در این دیدار عدالت جنسیتی و توجه به حقوق زنان در جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر توصیف کرده و حضور زنان در عرصه‌های مختلف در جامعه ایران را از مصادیق آن برشمرده است.

رئیسی دیروز برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل راهی مقر این سازمان در نیویورک شد. این نشست امروز با سخنرانی رئیس جمهور آمریکا بطور رسمی آغاز می شود.

سفر سال پیش رئیسی به نیویورک، که همزمان با اعتراضات پس از کشته شدن مهسا امینی بود، با انتقادهایی در داخل آمریکا همراه شد. سازمان عفو بین‌الملل می‌گوید رئیسی بابت مشارکت در اعدام هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۶۷، باید تحت تعقیب قضایی بین‌المللی قرار گیرد.

عکس زیر: رئیسی در هواپیما در مسیر نیویورک در حال خواندن نماز شب

این بار اول نیست که عکسی از رئیسی در حین نماز خواندن خبرساز می‌شود. پیش از این نیز عکس او در حال اقامه نماز در کاخ کرملین منتشر شد که در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های بسیاری بدنبال داشت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی امروز واکنش‌های متفاوتی نسبت به عکس زیر نشان داده‌اند. عده‌ای از کاربران نشر چنین عکسی را نشانه‌ای «عوام‌فریبی» خوانده‌اند و عده‌ای دیگر این پرسش را مطرح کرده‌اند که «واقعا چرا رئیسی اینقدر علاقه داره در هنگام نماز خوندن عکس از او گرفته بشه؟ این اگه ریا و خودنمایی نیست ،پس چیه؟»

عده‌ای از کاربران اما از تیم رسانه‌ای رئیسی انتقاد کرده‌اند که با نشر چنین عکس‌هایی «فقط او را تخريب و مضحکه می‌کند.»



ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: