آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 شهریور ماه 1402 = 19-09 2023

جولان دروغ و لمپنیسم در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با رئیسی

رئیسی در آستانه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل و در دیدار با جمعی از «اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا» به موضوع کشته شدن مهسا امینی اشاره کرده است.

به گزارش بی بی سی، رئیسی گفته: «در حادثه سال گذشته دختر خانمی که دچار حادثه شد و تحقیقات پزشکی نشان داد که هیچ ضربه‌ای به او از ناحیه پلیس وارد نشده، اما آیا رسانه‌های غربی و آمریکایی حاضر شدند این واقعیت را بازتاب دهند؟»

رئیسی در ادامه موضوع حجاب، حقوق بشر و فعالیت‌های هسته‌ای را «بهانه برای ضربه زدن به ایران اسلامی مستقل» توصیف کرده است.

او آمریکا را «بزرگترین زندان زنان در آمریکا» خوانده و گفته «بیشترین مادران دارای فرزند در زندان‌های آمریکا بسر می‌برند.»

اظهارات رئیسی در حالیست که امجد امینی، پدر مهسا پیش تر این گزارشها را رد کرده بود و گفته بود مشاهداتش از پیکر فرزندش با این گفته ها هم‌خوانی ندارد.

در همین حال عکس نماز خواندن رئیسی در داخل هواپیما در مسیر نیویورک دوباره برای کاربران شبکه های اجتماعی به سوژه‌ای برای بحث کردن تبدیل شده است.

این عکس که شب گذشته منتشر شده است رئیسی را در حال خواندن نماز شب در داخل هواپیما هنگام سفر به آمریکا نشان می‌دهد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی نسبت به این عکس نشان داده‌اند. عده‌ای از کاربران نشر چنین عکسی را نشانه‌ای «عوام‌فریبی» خوانده‌اند و عده‌ای دیگر این پرسش را مطرح کرده‌اند که «واقعا چرا رئیسی اینقدر علاقه داره در هنگام نماز خوندن عکس از او گرفته بشه؟ این اگه ریا و خودنمایی نیست ،پس چیه؟»

عده‌ای از کاربران اما از تیم رسانه‌ای رئیسی انتقاد کرده‌اند که با نشر چنین عکس‌هایی «فقط اورا تخريب و مضحکه می‌کند.»

در این میان کم نیستند کاربرانی که خطاب به رئیسی نوشته‌اند که «ثواب این نماز را به پای مردم نمی‌نویسند و هیچ نفعی برای آنها ندارد. به فکر چاره برای مشکلات مردم باش.»

آن‌ها گفته‌آند که «رئیسی اگه خیلی راست میگه، به وضع مردم برسه که زیر بار گرونی له شدند.»

البته این بار اول نیست که عکسی از رئیسی در حین نماز خواندن خبرساز می‌شود. پیش از این نیز عکس او در حال اقامه نماز در کاخ کرملین منتشر شد که در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های بسیاری بدنبال داشت.




ماندانا ماندگاری September 19, 2023 03:35 PM

کسیکه پای منبر سخنرانی بنشیند که فقط شش کلاس سواد دارد, نشان دهنده ی بیسوادی خودش است
حالا معلوم میشود چه تعداد از نمایندگان کشورها کمتراز 6 کلاس سواد دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: