آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 شهریور ماه 1402 = 19-09 2023

فیلم؛ تبلیغ فرزندآوری با دولتمردان کریه المنظر حکومت خامنه‌ای

فیلم زیر: نصب تابلو‌نوشته‌هایی حاوی تصویری از بندناف نوزاد در برخی شهر‌های ایران با هدف ترویج فرزند‌آوری، در فضای مجازی فارسی‌زبان خبر‌ساز شده است. خامنه‌ای از چندسال پیش دستور افزایش جمعیت را صادر کرده که حتی بسیاری از حامیانش هم حاضر نیستند چنین دستوری را اجرا کنند

در همین حال مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا از برگزاری طرح فرهنگی تبلیغی فرزندآوری با ایجاد هشتک «نوبت جهاد ماست» خبر داد. سیده ربابه داوود الموسوی در گفتگو با واحد خبر، با تصریح بر لزوم تشویق و ترغیب خانواده ها به فرزندآوری، عنوان کرد: طرح فرهنگی تبلیغی فرزندآوری با ایجاد هشتک «نوبت جهاد ماست» به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

داوود الموسوی به یکی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره لزوم افزایش جمعیت در شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای مدظله‌العالی در این باره فرمودند: «بایستی بِجِدْ مسئله فرزندآوری را مهم دانست و از پیری جمعیّت ترسید.... یکی از پُرفایده‌ترین ثروت‌های یک کشور، جمعیت جوان در یک کشور است که ما بحمدالله از اوایل انقلاب تا امروز برخوردار بوده‌ایم و اگر بنا باشد بعداً برخوردار نباشیم، یقیناً عقب خواهیم ماند».




www.youtube.com/watch?v=SlY8EbXN4Rc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: