آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 شهریور ماه 1402 = 21-09 2023

فیلم؛ این صدا عمق شقاوت و رذالت رژیم خامنه‌ای را نمایان کرد

فیلم زیر: حمله وحوش خامنه‌ای به خانه جواد حیدری و ضرب و شتم خانواده وی برای ممانعت از برگزاری سالگردش

مزدوران خامنه ای به نزدیکان افرادی که روز۳۰ شهریور ۱۴۰۱ کشته شدند از جمله عرفان رضایی، غزاله چلابی، حنانه کیا، جواد حیدری و ... گفته‌اند حق برگزاری هیچ مراسمی برای سالگرد او را ندارند.

سایت زیتون نوشت: خواهر جواد حیدری، از جان‌باختگان اعتراض‌های سراسری، از حمله نیروهای امنیتی به منزل این خانواده در سالمرگ برادرش خبر داد.

فاطمه حیدری پنج‌شنبه، سی‌ام شهریور، با انتشار تصویر اعضای خانواده خود در شبکه ایکس نوشت:«این وضعیت خانواده‌م هست در سالگرد برادرم که با گلوله‌ی جنگی کشتنش. مامورای جمهوری‌اسلامی هنوز خانوادم رو گروگان گرفتن و اینترنت روستامون قطع شده و ارتباطم با خانوادم از دست رفته. نمی‌دونم دارن چه بلایی سر خانوادم میارن.»

وی در ادامه نوشت:«داداشم بس نبود براشون، خانوادمو دارن میکشن. کسی تو دنیا میشنوه صدای منو؟ میفهمین یعنی چی بچه‌تو بکشن و تو سالگردش با گلوله به خونه‌ت حمله کنن؟ میبینین با بچه‌های سه چهار ساله دارن چیکار میکنن و ساکت شدین؟ دو روز دیگه وقتی خانوادمو نابود کردن میخواین بیانیه بدین محکوم کنین؟»

خانم حیدری در جایی دیگر می‌نویسد:«یکی از آشناهامون تونسته از روستامون (رحمت‌آباد بزرگ) فرار کنه و بهم زنگ زد و گفت اینترنت و باقی راه‌های ارتباطی رو قطع کردن و دارن یک فاجعه انسانی رقم میزنن.» ‎




www.youtube.com/watch?v=LLjhfM43VSw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: