آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 آبان ماه 1402 = 11-11 2023

آتش افروزی سپاه؛ اعترافی از این صریح تر/صبر همه به سر آمده!

جانشین سرکرده پاسداران خامنه‌ای در یک سخنرانی اعتراف کرد که جمهوری اسلامی طی ۴۵سال گذشته حتی ۲۴ساعت از تلاش برای آتش افروزی در منطقه دست برنداشته است.

پاسدار فدوی گفت: سپاه حتی یک ۲۴ساعت را در این سال های طولانی، قریب ۴۵سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حتی ۲۴ساعت را از دست نداده است، برای این‌که به این تکلیف خود عمل کند. یعنی هم به توان و قوه خودشان اضافه کنند و هم به توان و قوه همه کسانی که می‌خواهند در این راه قدم بردارند. برای همین است که جبهه مقاومت عرض اندام می‌کند در برابر تسلیحات و توانمندی های نظامی ابر قدرت ها...

جمهوری اسلامی کاسه صبر همه را لبریز کرده است

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجۀ جمهوری اسلامی گفته: نظر به تشدید حملات اسرائیل به ساکنان غیرنظامی غزه از این پس منطقه‌ای شدن جنگ اسرائیل و حماس اجتناب ناپذیر است. آیا حکومت ایران قصد دارد اگر نه مستقیماً دست‌کم از طریق نیروهای نیابتی خود وارد جنگ جاری شود و به قول خودش آن را منطقه‌ای کند؟ نتایج چنین جنگی برای خود جمهوری اسلامی چه خواهد بود؟

سخنگوی دولت اسرائیل برای فارسی زبانان و پژوهشگر بنیاد مطالعات راهبردی و امنیتی در اسرائیل در پاسخ به این سئوال‌ رادیو فرانسه گفت: دورۀ جنگ نامتقارن حکومت اسلامی ایران به سر آمده است. هیچکس در منطقه ساده لوح نیست... حملات موشکی اخیر حوثی‌ها به اسرائیل – حوثی‌هایی که تا همین اواخر به عربستان حمله می‌کردند – نوعی اجماع در منطقه علیه جمهوری اسلامی به وجود می‌آورد. چون حکومت ایران کاسۀ صبر همه را لبریز کرده است از جمله آمریکا و به همه نشان داده که هر اتفاقی در منطقه روی می‌دهد زیر سر حکومت ایران است.

وی گفت: ممکن است آمریکایی‌ها صبورتر از اسرائیل باشند، اما، اگر آنان وارد عمل بشوند، آنوقت ورق برای حکومت اسلامی ایران کاملاً برمی‌گردد. آمریکا اگر وارد عمل شود دیگر عقب نمی نشیند بلکه حملاتش را دائماً شدیدتر و شدیدتر می‌ کند. الگوی عمل آمریکا دخالتش در جنگ جهانی دوم و نوع برخوردش با ژاپن است، یعنی اگر آمریکا وارد جنگ بشود تا طرف مقابل را نابود نکند دست بردار نخواهد بود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: