آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 آبان ماه 1402 = 12-11 2023

خبر بد برای تروریست‌های خامنه‌ای: شمال غزه آزاد شد..پیشروی

مقامات ارتش اسرائيل اعلام کردند که نیروهای این کشور به نبرد در شمال نوار غزه ادامه می‌دهند. به گفته نتانیاهو کنترل شمال نوار غزه از دست حماس خارج شده است. به گفته شاهدان عینی تانک‌های اسرائیل در حال پیشروی هستند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائيل می‌گوید، تروریست‌های حماس کنترل خود بر شمال نوار غزه را از دست داده و "هیچ مکان امنی برای پنهان شدن" در آن‌جا نمی‌یابند.

ارتش اسرائيل نیز با اعلام این که نیروهای این کشور به نبرد در شمال نوار غزه ادامه می‌دهند خبر داد که کنترل شمال نوار غزه از دست حماس خارج شده است.

نتانیاهو گفت، ارتش اسرائیل تا کنون هزاران تن از تروریست‌های حماس، از جمله فرماندهان قتل عام هفتم اکتبر را کشته است.

او تأکید کرد، تا زمانی که افرادی که در حمله بزرگ حماس در خاک اسرائيل به گروگان گرفته شده‌اند آزاد نشوند حاضر به پذیرفتن آتش‌بس نخواهد بود.

به گزارش دویچه وله، همچنین در خبری که در کانال تلگرامی ارتش دفاعی اسرائيل به زبان فارسی در این باره منتشر شده آمده است: «در پاسخ به شلیک به شهرک‌های شمالی در روز گذشته، طیف وسیعی از اهداف نظامی سازمان تروریستی حزب‌الله را در خاک لبنان با جنگنده‌ها و آتش توپخانه مورد حمله قرار دادیم.»

در ادامه گفته می‌شود: «حزب‌الله به رهبری رژیم ایران تلاش می‌کند اسرائيل را به چالش بکشد تا توجه ارتش اسرائیل را از غزه منحرف کند. ما متمرکز و مصمم باقی می‌مانیم.»



کهن دیارا November 13, 2023 02:29 AM

بعد از بیش از یکماه از جنگ در غزه هیبت پوشالی دو سازمان تروریستی حماس و جهاد اسلامی با ضربات مرگبار ارتش اسرائیل دود شد و به آسمان رفت !اینکه سردمداران جنایتکار اسلامی در میهن اشغالی ایران براساس کدام تحلیل و برآورد نظامی سگان هار خودرا به به جنگ با اسرائیل کسیل داشت که انتظار پیروزی و حتی خود پیروزی را در روزهای اول جنگ بطور مسخره ای جشن گرفت طوری که امروز خفه خون گرفته و در شوک ضربات خوردکننده ارتش اسرائیل کنترل اوضاع در غزه و منطقه با نابودی حماس تقریبن از دستانش خارج شده و آینده تیره و تاری در انتظار ملایان سفیه و جنگ افروزاست اکنون اسرائیل با کنترل کامل بر شمال غزه !با اطمینان بیشتری تا برچیدن تروریستای حماس وجهاد اسلامی نبرد را حتی در جنوب غزه هم ادامه خواهد داد این شکست فضاحت بار به اصطلاح قدرتمنترین بازوی نظامی ج ا در غزه بطور قطع بسیاری معادلات رادر منطقه بضرر ج اتغییر و آنها را در موضع ضعف قرار خواهد داد طور که حتی جرات استفاده از حزب الله را هم نخواهد داشت که محتمل است حزبالله از جرگه نیروهای نیابتی رژیم ملاها خارج و به یک نیروی سیاسی در لبنان دگردیسی کند بنابراین رژیم جنایتکار آخوندی اسلامی در ماه های پیش رو با بزرگترین بحران هویتی و سیاسی روبرو و بسختی بتوان تصور کرد که از این بحران بسلامت از آن عبور کند در اینجا باید متذکر شد که اپوزیسیون در این مرحله حیاتی حساس باید دعواهای حیدری نعمتی را کنار گذاشته و با توافق بر سر حداقلترین مشترکات اتحاد کرده وبا هماهنگی با نیروهای آزادیخواه داخل کشور آماده بسیج مردم در ماه های آینده و بحرکت درآوردن مردم برای اعتراضات برای بزیر کشیدن جانیان اسلامی حاکم در میهن اشغالی مان طرح و برنامه مورد وثوق همگان ارائه دهند زنده باد آزادی پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: