آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 آبان ماه 1402 = 13-11 2023

فیلم؛ انتشار شواهد سوءاستفاده حماس از بیمارستان کودکان سرطانی

ارتش اسرائیل ویدئوها و عکس‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهند، حماس برای اهداف نظامی از یک بیمارستان ویژه کودکان سوءاستفاده می‌کرده است. (فیلم زیر)

ارتش اسرائیل ویدئوها و عکس‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهند، گروه تروریستی حماس با سوءاستفاده از یک بیمارستان ویژه درمان کودکان مبتلا به سرطان، سلاح‌ها‌ی خود را در زیرزمین آن نگهداری می‌کرده است. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت، سربازان در زیرزمین بیمارستان "رنتیسی" یک مرکز فرماندهی متعلق به حماس را همراه با یک انبار سلاح از جمله نارنجک، جلیقه‌های انتحاری و سایر مواد منفجره کشف کردند.

این مقام اسرائیلی اضافه کرد، نیروهای ارتش همچنین شواهدی پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهند، حماس گروهی از گروگان‌های اسرائیلی را در این زیرزمین نگهداری کرده است.

در این زیرزمین امکانات ابتدایی نظیر یک آشپزخانه کوچک تعبیه شده بود و در نزدیکی آن نیز تونلی وجود دارد که به گفته هاگاری به خانه یکی از فرماندهان ارشد حماس منتهی می‌شد. سربازان اسرائیلی همچنین در این زیرزمین یک موتورسیکلت پیدا کرده‌اند که روی بدنه آن رد گلوله وجود داشته و به گفته ارتش ظاهرا برای بردن گروگان‌های اسرائیلی به غزه در حمله غافلگیرانه روز ۷ اکتبر استفاده شده است.

اسرائیل بارها حماس را به سوءاستفاده از بیمارستان‌ها، مدارس و سایر مراکز غیرنظامی برای مخفی‌کردن تسلیحات و ایجاد مراکز فرماندهی متهم کرده است، اما این گروه تروریستی و مقامات بیمارستانی غزه این اتهامات را رد می‌کنند.

همچنین به گزارش ارتش اسرائیل سربازان این کشور در یک عملیات زمینی موفق به کشف ورودی یک تونل متعلق به حماس در مسجدی در غزه شده‌اند. بر اساس این گزارش، نیروهای زمینی در حین عملیات خود به یک یگان ضد تانک حمله کردند. یک جنگنده هوایی و یک هلیکوپتر هم از این عملیات پشتیبانی کرده‌اند.

در این گزارش همچنین آمده است که نیروی هوایی اسرائیل روز دوشنبه ۲۰۰ هدف متعلق به حماس از جمله چند مقر نظامی، تأسیسات تولید سلاح و پرتابگرهای موشک‌های ضد تانک را بمباران کردند.





www.youtube.com/watch?v=O6NiXuX_log

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



گرگ پالان دیده November 15, 2023 04:32 AM

پیک ایران تعطیل شد من و تو هم داره تعطیل میشه سایتهای فعال مثل سایت شما تقریبا غیر فعالن و تعداد کمی خبر منتقل می کنند چه خبره؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ماهان November 15, 2023 11:39 AM

جریان حماس ما ایرانی ها را خوب روشن کرد نبرد بعدی بی شک مسلحانه خواهد بود حماس رفتارش درست اینه رفتار ایران است از امبولانس وبیمارستان دبیرستان کودکستان استفاده کردن مردم تجربه ان را در زن زندگی ازادی دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ملانی November 15, 2023 09:37 PM

رسانه های نوشته اند که علی خامنه‌ای به اسماعیل هنیه گفته است به نیابت از شما وارد جنگ نمی‌شویم چون از حمله حماس خبر نداشتیم
این یک فیک نیوز یا خبر دروغ است چون در عمل می بینیم که نیروهای نیابتی خامنه ای شبانه روز به اسرائیل حمله میکنند برای مثال حمله حوثی های یمن به اسرائیل که گاهی از طرف ناوهای آمریکایی و اسرائیلی و همچنین گنبد آهنی رهگیری میشوند خودش گواه بر این دارد که جمهوری اسلامی به وسیله نیروهای نیابتی خود وارد جنگ شده ولی خودش هرگز وارد جنگ نخواهد شد

اینکه آمریکا و اسرائیل نخواهند وارد جنگ با خامنه ای و شرکا شوند شاید دلیل خوبی باشد که رسانه های خارج از کشور بخواهند داستانسرایی کنند

آنچه روشن است این است که غرب مدتهاست در حال وارد کردن سلاحهای بسیار وحشتناک و پر تعداد به منطقه خاورمیانه است که میتواند تنها هدفش ایران باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا توحیدلو November 16, 2023 09:31 PM

چی شده ؟ چرا سایت شما از سه شنبه فریز شده؟

ایران پرس نیوز: دوست گرامی، یکی از همکاران مان دچار مشکل سلامتی شده که فعلا جای نگرانی نیست. ما هم نباشیم جوان ترها به مبارزه ادامه می دهند. ایران هرگز نخواهد مُرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: