آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 آبان ماه 1402 = 18-11 2023

فیلم؛ ولی‌فقیه جز خودش کسی را تحمل نمی‌کند: گفتند این کار را نکن!

یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز (نزدیک به اصلاح طلبان) در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تحلیل خود نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ از مجموعه مقدماتی که برای انتخابات فراهم شده بود معلوم بود کار به اینجا منتهی می‌شود. وقتی مجلس اصلاح قانون انتخابات را تصویب کرد و بعد از آن بحث پیش‌ثبت‌نام و احراز صلاحیت‌ها مطرح شد و وقتی در آن قانون آمد که شورای نگهبان می‌تواند حتی منتخب مردم را بعد از رأی آوری کنار بزند، معلوم است که نتیجه‌ چه می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری در پاسخ به این سوال که تحلیل شما درباره اینکه اصلاح‌طلبان در این انتخابات آمار ثبت‌نامی کمی داشتند چیست، گفت: با این مقدمات، زمینه‌ای نبود که ثبت‌نام کنند. آن‌هایی هم که ثبت‌نام کردند نتیجه‌اش مانند آقای پزشکیان و امثال آن‌ها شد. یک جریانی، مجموعه‌ای از ارکان قدرت را دست‌شان گرفتند و جز خودشان کسی را تحمل نمی‌کنند.

یک نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی هم که صلاحیتش برای نامزدی در انتخابات آتی مجلس از سوی وزارت کشور رد شده، گفت که مقام‌های دولت رئیسی از طریق واسطه به او گفته‌اند که اگر می‌خواهد تایید صلاحیت شود، باید سوال از وزیر کشور را پس بگیرد!

سمیه محمودی، که توسط هیئت اجرایی انتخابات مجلس رد صلاحیت شده، به خبرآنلاین گفت: «من از وزیر کشور سوالی در صحن دارم که بعد از برنامه در صحن قرار می‌گیرد. عملا هم به من گفتند که اگر سوالم را پس بگیرم در صلاحیتم تاثیر می‌گذارد.»

نماینده شهررضا و دهاقان افزود: «دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جاهای مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.»

محمودی در مورد علت رد صلاحیتش در هیات‌های اجرایی گفت: دلیل رد صلاحیت من را بند ۴ ماده ۳۱ ذکر کرده اند یعنی عدم ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه. نمی‌دانم چگونه باید وفاداری ام را ابراز کنم؟ من فرزند شهید هستم. پدرم از سال ۵۹ تا سال ۶۷ فرمانده جنگ بودند و در سال ۶۷ شهید شده اند. دایی ام شهید شده اند. عموی من جانباز است و خودم هم هشت سال است نماینده هستم و نمی‌دانم وفاداری ام را چگونه اعلام کنم.

فیلم زیر؛ معصومه ابتکار: افکار عمومی و اعتماد مردم را از دست دادیم...





www.youtube.com/watch?v=EzN6eNIeM6M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مرگ بر روسیه November 18, 2023 11:59 PM

میگن چرا نسل دهه هشتادی ها فلسطین را تخمشون هم حساب نمی کنند

همان گونه که امروز در غرب هیچ حساسیتی نسبت به کشته شدن انها در غزه وجود ندارد چون وحشی گری جنایت کارانه حماس را دیدند. تنها کشوری در جهان که احمق های مزدوری دارد که هنوز فلسطین باز هستند، ایران و انهم همین ریشوهای مزدور ملاها و توده ای ها هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: