آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 آبان ماه 1402 = 19-11 2023

فیلم؛ حجاب مراسم فارغ‌التحصیلی: تودهنی دختران دانشجو به خامنه‌ای

استعفای رئیس پردیس کیش دانشگاه شریف پس از پخش تصویر بی حجاب دانشجویان (فیلم زیر)

علی سلک غفاری، رییس پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف در پی حضور بدون حجاب اجباری گروهی از دانشجویان این دانشگاه در مراسم فارغ‌التحصیلی، در نامه‌ای به رییس دانشگاه و رییس هیات امنای پردیس کیش، از سمت خود کناره‌گیری کرد. یک عضو هیات‌ علمی مرکز کارگاه‌های دانشگاه شریف جایگزین او شد. بر اساس گزارش‌ خبرنامه امیرکبیر، سلک غفاری در نامه استعفای خود «از عدم رعایت مقررات و شئونات دانشگاهی برخی از دانش‌آموختگان این پردیس» ابراز تاسف کرد. او تن ندادن دانشجویان دختر به حجاب اجباری را «رفتار خارج از عرف» خواند و «به‌منظور صیانت از ارزش‌های نظام» از مقام خود کناره‌گیری کرد.

رادیو فردا خبر داد: در ادامه واکنش‌ها به «حضور بدون حجاب اجباری دانشجویان دختر در مراسم فارغ‌التحصیلی پردیس کیش دانشگاه شریف» و با وجود استعفای رئیس این پردیس، جمعی از نیروهای بسیج با حضور در مقابل دفتر ریاست، خواهان استعفای رسول جلیلی از ریاست دانشگاه شریف شدند.

همزمان نهاد نمایندگی رهبر جمهوری اسلامی در دانشگاه‌ها تایید کرد که مصطفی رستمی، نماینده خامنه‌ای در دانشگاه‌ها، نیز در این مراسم حضور داشته اما دقایقی پیش از حضور دانشجویان دختر بدون «حجاب اجباری» در جایگاه، به اتفاق امام جمعه کیش سالن را ترک کرده‌اند.




www.youtube.com/watch?v=iTmQ-_uCaRQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: