آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 آذر ماه 1402 = 22-11 2023

ورزشکارانی که خامنه‌ای می‌خواهد باید این خصوصیات را داشته باشند

خامنه‌ای در دیدار با تعدادی از ورزشکاران گفته: از آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از ورزش‌های آسیایی را حمل کرد و در برابر یک دنیا، هویت و شخصیت زن ایرانی (!) را نشان داد، تشکر می‌کنم. از بانویی ورزشکاری که در هنگام اهدای مدال، حاضر نشد با مرد نامحرم دست بدهد، تشکر می‌کنم؛ از آن بانویی که با کودک نوزادش روی سکو رفت و مدالش را گرفت، تشکر می‌کنم. این حرکت در دنیا به معنای احترام‌گذاشتن زن به نقش خانواده و مادری است.

خامنه ای افزود: از ورزشکارانی که حاشیه‌های ارزشی را به ورزش خودشان افزودند، تشکر می‌کنم؛ سجده کردند روی زمین بعد از پیروزی، دستشان را به دعا بلند کردند در وسط میدان ورزشی، پرچم را بوسیدند و سجده کردند. این‌ها کار‌هایی است که تشخص ورزشکار ایرانی اسلامی را در مقابل چشم صد‌ها میلیون تماشاگر نشان می‌دهد و ثبت می‌کند.

خامنه ای با اشاره به جنگ غزه گفت: دولت غاصب صهیونیست با آن همه امکانات ضربه فنی شد. از آن تیم ملی‌ای که به نشانه‌ی دفاع از مظلوم با چفیه وارد زمین شد و از ورزشکار‌هایی که هر کدام به نحوی در حمایت از فلسطین موضع گرفتند، تشکر می‌کنم.

رهبر جمهوری اسلامی گفت: از ورزشکار‌هایی که مدالشان را به کودکان غزه و به شهدای آن بیمارستان اهدا کردند، تشکر می‌کنم؛ از ورزشکارانی که از رویارویی با طرف صهیونیست خودداری کردند، تشکر می‌کنم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: