آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 02 July

«ج. الف»: برخی می‌خواهند آبروی عزیزان دولتی را ببرند

ایلنا: متهم «ج. الف» گفت: بهتر است که عزیزان را بدنام نکنید. چرا که حرف‌های برخی از آقایان حرف‌های آن طرف آب است و آن‌ها به دنبال این هستند که آبروی عزیزان دولتی را ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «ج. الف» در ادامه دفعایات خود در سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اختلاس بیمه گفت: من به پول نیازی ندارم و جز کاسبی که انجام داده‌ام پولی ندارم و تمامی این پول‌ها را از راه حلال به دست آورده‌ام.

«ج. الف» ادامه داد: در طول مدتی که در زندان بوده‌ام به غیر از پدر و مادرم اجازه ندارم کسی را ملاقات کنم من سه سال است که نامه داده‌ام که همسرم را از نزدیک ببینم. ولی با این امر موافقت نکرده‌اند و درحال حاضر نیز همسر من برای طلاق خود به دادگاه شکایت کرده است.

متهم تاکید کرد: تمام ادعاهای «د. س» کذب محض است و من آن‌ها را قبول ندارم.

وی افزود: بهتر است که عزیزان را بدنام نکنید. چرا که حرف‌های برخی از آقایان حرف‌های آن طرف آب است و آن‌ها به دنبال این هستند که آبروی عزیزان دولتی را ببرند. من به افرادی که در این دادگاه به سفارش برخی حرف‌هایی را می‌زنند می‌گویم مدیران این نظام و مملکت را بدنام نکنید. چرا که حرف‌های شما حرفهای نامحرمان نظام است.

وی در ادامه به زمینی که توسط «د. س» که زیرمجموعه آستان قدس رضوی است اشاره کرد و گفت: ما برای این زمین نزد فردی به نام «الف» که مسئولیتی در آستان قدس رضوی داردو با «د. س» دوست است رفتیم. به وی وکالت دادم که تمامی کار‌ها را انجام دهد و زمانی که پروانه گرفتم فردی که همجوار این زمین زندگی می‌کرد و قاضی بازنشسته بود بیان کرد که شما حق ندارید بیش از دو طبقه در این زمین ساختمان بسازید و من هم مجبور شدم این زمین را به «د. س» پس بدهم.

«ج. الف» همچنین در رابطه با پرداخت رشوه ماکسیما به «م» در سال ۸۰ نیز گفت: آیا در سال ۸۰ ماکسیما در ایران موجود بود؟ و اگر من ماشینی از اتحادیه بازرگانی گرفته‌ام ربطی به «م» دارد؟

وی در ادامه به خرید ملکی در سعیدآباد اشاره کرد و گفت: من با آقای «د. س» فعالیت اقتصادی داشتم و تا قبل از آنکه به شهرستان نرفته بود مشکلی با یکدیگر نداشتیم، اما دو ماه قبل از خرید ملک در سعیدآباد به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان آقای «د. س» با توجه به اینکه این ملک ۵۰ میلیارد به دلیل جرائم اقتصادی در رهن بود با آقای «ع. د» و شخص دیگری به شرکت آمدند و این ملک را به مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان به فروش رساندند و قرار شد ۲۰ میلیون تومان را به شرکت برگردانند.

«ج. الف» تصریح کرد: شرکت تعاونی که ۲۰ میلیارد تومان به آن برگشت داده شده است ربطی به من ندارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved