آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 فروردین ماه 1392 = 18-04 2013

احمدی‌نژاد در همایش استادیوم آزادی: زنده باد ایران

احمدی‌نژاد در همایش استادیوم آزادی: زنده باد ایران، زنده باد عدالت، زنده باد عشق و محبت و زنده باد پرچم برافراشته ملت عزیز ایران

به گزارش نامه، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران عصر امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای کشور که عصر امروز در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار شد با تشکر از سازمان‌های دست‌اندرکار در این ستاد گفت: یک ملت برای رسیدن به قله‌ها نیازمند عزم همگانی و عشق و محبت است. ملت ایران در طول تاریخ پرچم‌دار این ارزش‌ها بوده است و امروز در دوره خیزش مجدد ملت ایران و در دوره‌های مختلف تاریخی ملت ایران همواره عدالت‌طلب، آزاد اندیش و صلح‌خواه بوده است و امروز نیز یک به یک قله‌ها را فتح می‌کند.

بنا به گزارش فارس؛ رئیس‌جمهور ادامه داد: برای گسترش و نشر عشق و محبت و همچنین نشان دادن عزم ملی ملت ایران همواره در این مسیر حرکت کرده است و یکی از جلوه‌های قدرتمند این مسئله سفرهای نوروزی بوده است.

احمدی‌نژاد گفت: همه زیبایی‌های امسال حرکت جهت عدالت و شکل‌دادن به آن بوده است و امروز سفرهای نوروزی تجلی این مسئله و آشنایی ملت ایران با میراث کهن آن بوده است.

وی افزود: 8 سال فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی نشان دهنده شور و نشاط ملت ایران بوده است. دشمنان ملت ایران در سال گذشته تلاش کردند تا با فشارهای سنگین ملت ایران را بشکنند. اما نوروز امسال و سفرهای نوروزی نشان داد آنها در این کار شکست خوردند.

رئیس‌جمهور با اشاره به 140 میلیون سفر نوروزی در سال‌جاری گفت: سفرهای نوروزی حاصل یک عزم ملی بوده است و نشان دهنده اتحاد و انسجام ملی ایران است.

احمدی نژاد ادامه داد: ملت ایران همواره اثبات کرده است که همواره زیباترین زندگی، زندگی برای دیگران بوده است و در طول ایام نوروز صدها هزار نفر از فرزندان این سرزمین برای آسایش مسافران نوروزی آسایش خود را فدای آنان کرده‌اند.

رئیس‌جمهور در ادامه تصریح کرد: ما اگر نگاه کوتاهی به یکصد و چهل میلیون سفر نوروزی داشته باشیم تدارک مواد غذایی، درمان و سوخت به همه آنها یک کار بزرگ بوده است.

احمدی‌نژاد در ادامه با تشکر دوباره از اعضای ستاد تسهیل سفرهای کشور گفت: من به عنوان یک خادم شما که به اندازه گرد خاک پای شما نیز تلاش نکرده‌ام از شما عزیزان تشکر می‌کنم. بچه‌های هلال احمر در همه جای ایران گل کاشتند. عزیزان در آتش‌نشانی، راهداری، سازمان آب و سازمان برق و سایر سازمان‌ها با تمام قدرت در این مسیر تلاش کردند.

رئیس‌جمهور در پایان تصریح کرد: زنده باد ایران، زنده باد عدالت، زنده باد عشق و محبت و زنده باد پرچم برافراشته ملت عزیز ایران.

برپایه این خبر رئیس جمهور در این مراسم از برگزیدگان و دست اندرکاران نمونه سفرهای نوروزی کشور تقدیر و قدردانی کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: