آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1392 = 09-05 2013

یگان‌های زیادی از نیروی زمینی در مرزهای ایران مستقر شده ‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از استقرار نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشور خبر داد و گفت: ‌برای برقراری امنیت انتخابات‌ آمادگی کامل داریم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه شمال شرق نزاجا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یگان‌های زیادی از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها مستقر هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و تمهیدات ارتش برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور در مقابل خطرات احتمالی خاطرنشان کرد: طبیعی است که یکی از اقدامات اصلی و اساسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشدید اقدامات امنیتی در مرزهاست.

پوردستان افزود: یگان‌های زیادی از نیروی زمینی ارتش در مرزها مستقر شده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: احتمال این هست که برخی گروهک‌ها یا افرادی بخواهند انتخابات را تحت تاثیر خود قرار بدهند.

پوردستان تاکید کرد: یگان‌های ارتش در مرزها این آمادگی و هوشیاری را بیشتر از گذشته دارد که حرکات آنها را خنثی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش در کنار مردم در انتخابات شرکت می‌کند، تصریح کرد: در داخل کشور تمام پادگان‌ها برای حضور و برقراری امنیت یک انتخابات پرشور و مردمی آماده هستند.

وی افزود: همه سربازان ارتش بدون اینکه اعمال نظری شود آماده هستند با پیروی از امر مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند.



حقیقتگو May 9, 2013 02:48 PM

ای ارتشی که جیره خور دست آخوندهای ضد ایرانی و بر علیه ایرانی شدی...همان بهتر بود صدام حسین تک تکتان می کشت ....لعنت و نفرت بر ارتشی که از ایران و ابرنی نیست و برای ایجاد ترس ووحشت مردم عامی و بنفع اوباشان دربار تازیان در داخل ایران کار می کند ولی درمقابل صدام حسین تازی از ترس شلوارشان پر بود...برید به تازی ها کمک کنید یه پیت حلبی روغن نباتی و چند کیلو برنج سمی هندی و چند تا ساندیس نصیبتون میشه !!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: