آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1392 = 09-05 2013

کاپشن احمدی ‌نژاد بر تن کاندیدای هلو (نوچه مصباح یزدی)

سفر کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به لرستان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش فارس، کامران باقری‌لنکرانی، کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سفر به لرستان امروز از بخش شیمی درمانی بیمارستان عشایر خرم‌آباد بازدید و به عیادت بیماران رفت.

* باقری‌لنکرانی در این بازدید با کادر پزشکی این بخش گفت‌وگو کرد؛ در این دیدار بیماران از کمبود برخی داروها، نبود هود و فضای نامطلوب این بخش به شدت گله‌مند بودند.

وی در این خصوص گفت: ساخت بیمارستان جدید عشایر از مصوبات دور دوم سفرهای استانی است و قرار بوده تا سال 90 به بهره‌برداری برسد.

* این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به مقام شامخ شهدای لرستان ادای احترام کرد

وی در بدو ورود به شهر خرم‌آباد راهی گلزار شهدای این شهر شده و بر مزار شهیدان لرستانی به ویژه شهیدان فطرس ادای احترام کرد.

*پدر شهیدان فطرس ضمن خیرمقدم و استقبال از باقری‌لنکرانی گفت: برای شما که از نیروهای ارزشی انقلاب هستید، آرزوی موفقیت دارم و ما از شما دو چیز می‌خواهیم، یکی اینکه تا آخر با ولایت همراه باشید و دیگر اینکه ادامه‌دهنده راه شهیدان باشید.

* باقری‌لنکرانی نیز خطاب به پدر شهیدان فطرس گفت: اصل این است که همه ما در خدمت انقلاب و ولایت باشیم و از ارزش‌های آن دفاع کنیم.

وی افزود: با حضور بر مزار شهدای لرستان یاد و خاطره نیم قرن فداکاری لرستانی‌ها برای انسان تداعی می‌شود.

*باقری لنکرانی امروز دو سخنرانی یکی در اجتماع عمومی مردم در سالن شهید آوینی و دیگری در دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان داشت.

* پرسش عموم مردم خرم‌آباد از باقری‌لنکرانی بحث‌ گرانی، تورم، هدفمندی یارانه‌ها، تحریم‌ها، مذاکره با آمریکا و .... بود.

*در میان پرسش مردم از لنکرانی یک پرسش با این عنوان که جناب لنکرانی شما مانند احمدی‌نژاد کاپشن پوشیده‌اید، باید آن را فوراً عوض کنید، خوانده شد.

* حجت‌الاسلام نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی باقری‌لنکرانی را در این سفر همراهی کرد.

* باقری‌لنکرانی در جمع دانشجویان طیف‌های مختلف دانشگاه لرستان حاضر شد و به مخالفان و موافقان دولت احمدی‌نژاد و اصولگرایی و اصلاح طلبی پاسخ داد.

*در ادامه کوشکی، سخنگوی جبهه پایداری در لرستان ضمن انتقاد از مسئولان لرستانی گفت: همیشه بچه مذهبی‌ها مظلوم واقع می‌شوند.

وی افزود: برای گرفتن سالنی برای سخنرانی باقری‌لنکرانی که یک نیروی ارزشی است، کلی اذیت شدیم، اما افراد دیگری که هیچ سابقه ارزشی ندارند، مکان‌های مذهبی را در اختیارشان قرار می‌دهند.



فرقشون چیه؟ May 10, 2013 06:03 PM

کاندیدای هلو یا هالو؟ حضرت تمساح سعی دارند یه کپی دیگه از احمدینژاد به نظام قالب کنن. به نظرم احمدی خودش بود، و اتفاقن میمون این یکیست، که تقلید کورکورانه میکنه. حجتیه بدجوری زور میزنه مصباح رو جانشین خامنه ای کنه. خیلی زور زدن خودشون رو به خمینی غالب کنن ولی اون زرنگتر از این یکی بود. راستی چرا خمینی با حجتیه خوب نبود؟ آیا فهم اونها رو از اسلام ناب قبول نداشت یا اربابشون متفاوت بود؟ اینا که همه با استعمار اومدن. شایدم خودشون رو به استعمار قالب کردن. فرقشون چیه؟ همه از دین برای قدرت سو استفاده میکنن، هیچ کدوم به فکر ایران نیستن، برخی کلا دشمن ایران و فرهنگ ایرانی هستن، دلیل دشمنی اینها با بهایی ها هم همینه. پس چرا با زرتشتی ها دشمنی به این شدت ندارن؟ چون همه رو قبلا نسل کشی و تار و مار کردن حالا نوبت بقیه ایرونی هاست نه؟ چه ملت مظلومی.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: