آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 18 تیر ماه 1392 = 09-07 2013

هشدار به رهبر؛ افشاگری احمدی ‌نژاد هلاک کننده خواهد بود

سایت دیگربان: محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس دولت دهم٬ محمود احمدی‌نژاد را بزرگ‌ترین «شهید تهمت» در نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد و نسبت به افشاگری «هلاک کننده» وی هشدار داد.

آقای بهداد در یادداشتی که روز سه‌شنبه (۱۸ تیر) از وی در «شبکه ایران» منتشر شده٬ حملات تند و بی‌سابقه‌ای به محافظه‌کاران منتقد احمدی‌نژاد کرده و به آن‌ها نسبت به افشاگری رئیس دولت هشدار داده است.

وی نوشته سینه احمدی‌نژاد «به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده و چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.»

به نوشته بهداد این اطلاعات احمدی‌نژاد تا کنون «به علت برخی ملاحظات- که البته تاریخ مصرف دارد- از جنس ناگفته‌ باقی مانده است.»

این عضو دفتر احمدی‌نژاد در ادامه نوشته که «سوگوارانه باید گفت بوی عفن تفرعن و انتقامجویی از مواضع سیاسی و فرهنگی بعضی مدعیان اصولگرایی» آن‌ها را در میان مردم به «مجموعه‌ای غیرقابل اعتماد تبدیل کرده است.»

بهداد همچنین از «کانون فتنه‌ای» علیه احمدی‌نژاد خبر داده که «با اسم رمز انحراف، حزب‌اللهی‌ها را از موضع حامی احمدی‌نژاد، به موضع نفی و تخریب کشاند و دولت بی‌دفاع او را آماج انواع دشنام‌گویی‌ها و سرکوبگری‌های سازماندهی شده و هدفمند قرار داد.»

وی افزوده این کانون به گونه‌ای عمل کرده که «نیروهای ارزشی در این بازی پیچیده، به نقطه‌ای رسیدند که سرکوب شدن دولت منحرف از سوی ایادی فتنه را حق رئیس جمهور و یارانش می‌دانستند.»

بهداد در پایان یادداشت خود آورده است: «اگر خویشتنداری متعهدانه و سکوت هدفمند رئیس جمهور در قبال ستم‌های صورت گرفته نبود، قطعاً تمامیت ارضی و منافع ملی ایران در شرایط مخاطره‌آمیزی قرار می‌گرفت.»

محمود احمدی‌نژاد بیش از هشت سال از در دست داشتن مدارک و اسنادی علیه بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی سخن گفت و ادعا کرد در صورت افشای آنها٬ نظام با «بحران‌های جدی و عمیقی» مواجه می‌شود.

احمدی‌نژاد و نزدیکان وی طی دو سال گذشته بار‌ها به طور مستقیم و غیر مستقیم تهدید به افشای این اسناد کردند٬ اما هیچ‌گاه تهدید‌های خود را عملی نکردند.



سهراب از تهران July 9, 2013 11:41 PM

احمدی نژاد هم مانند بقیه وحوش سران نظام اسلامی وظیف اش زمان خریدن برای جمهوری اسلامی و ادامه غارت و جنایت این نظام است. تهدید به افشاگری های این دلقک برنامه ایست که به او داده شده .همانطور که اکبر جانی برنامه سازندگی و به محمد خاتمی(روباه اسلام) برنامه توسعه سیاسی داده شده بود . تنها نتیجه این برنامه هاادامه حکومت غارت و جنایت اسلامی بود.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: