آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 مرداد ماه 1392 = 12-08 2013

اکثر کابینه یا اهل فتنه اند یا تحصیل کرده غرب

رئیس جمهور چرا دنبال احیای فتنه است

نماینده رودبار خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما امروز باید به ملت ایران، خانواده شهدا، مقام معظم رهبری توضیح دهید که چرا رسما به دنبال احیای فتنه هستید آیا دنبال کودتای سفید هستید؟
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر عطا الله حکیمی نماینده رودبار در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در مخالفت با برنامه دولت و کلیت کابینه پیشنهادی طی سخنانی اظهار داشت: بنده به عنوان دبیرکل حزب وفاق ملی تنها حزب اصولگرای مدافع آقای روحانی صحبت می کنم. حزب وفاق ملی از دو سال قبل از طریق فرزندان امام و انقلاب با شرط دفاع آقای روحانی از ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا شروع به یارگیری کرد.

وی افزود: بنده در زمستان گذشته در نطق میان دستور از ایشان دفاع کردم و از اسفندماه رسما ستاد ما شکل گرفت و سفرهای استانی انجام شد اما متاسفانه از اردیبهشت ماه سال جاری از اصحاب فتنه در ستاد ایشان حضور یافتند و رسما اعلام کردیم به عنوان اصولگرا نمی توانیم با آن ها کار کنیم چون رسما افتخار می کردند در فتنه حضور داشتند حتی در اردیبهشت ماه.

نماینده رودبار با تبریک خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی شما لباس روحانیت بر تن داشتید، مجتهد بودید، دیپلمات روشن و زیرکی هستید لیک می دانید که دکترا و سرهنگ نبودن و غیر آن باعث پیروزی شما نشد بلکه اجتهاد و لباس دینی شما باعث اطمینان مردم شد البته بعد از انتخابات متاسفانه درب ستاد شما بر روی اصولگرایان بسته شد.

وی ادامه داد: مستند حرف هایم فرمایشات آقای صدیقی خطیب جمعه تهران است که در خصوص کاندیدای پیشنهادی فتنه گر نظر دادند. متاسفانه پس از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات نقشی نداشتند و در هیچ سفری هم همراه شما نبودند برخی از این افراد از تئوریسین های فتنه 88 هستند.

حکیمی ادامه داد: سوالی از آقای روحانی دارم. یادتان نرفته پس از طرح موضوع عدم صلاحیت شما چقدر نگران بودید و با توسل به اصولگرایان و خانواده های معظم شهدا پیگیری می کردید. آیا جز این است که با پیگیری اصولگرایان، خانواده های شهدا و ایثارگران، شورای نگهبان و مقام معظم رهبری و دلسوزان با یک درجه تخفیف تایید شدید؟ حتی یک مرحله ای تمام شدن انتخابات را مدیون مقام معظم رهبری، انقلاب، خانواده های شهدا و اعضای محترم شورای نگهبان هستید.

وی افزود: از طرف دیگر متاسفانه شما پس از پیروزی فضا را برای اصحاب فتنه باز گذاشتید و من نمی دانم چه مسیری اتخاذ شده است اما بدانید که فرزندان امام و مقام معظم رهبری اجازه نخواهند که استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب مجددا از طریق عوامل فتنه بر این کشور حاکم شوند.

وی با بیان اینکه در یکی از سفرهای آقای روحانی به استان اصفهان جلسه انتخاباتی برگزار شد خطاب به روحانی ادامه داد: یکی از حضار به شما گفت وقتی که شما دبیر شورای عالی امنیت ملی بودید آقای کروبی رئیس مجلس و آقای خاتمی رئیس جمهور بود هیچ کاری نتوانستید بکنید. مشکل رهبر انقلاب است.

وی ادامه داد: متاسفانه آقای روحانی واکنشی نشان نداد تا این که یکی از افراد خانواده های شهدا در دفاع از ارزش های نظام جلسه را به هم زد و هشدارهای لازم را داد.

وی افزود: جناب آقای روحانی ستاد اصولگرایان در قبال زحماتی که برای رضای خدا کشیدند هیچ توقعی نداشتند ولی بدانید انتظار ملی داریم و ما سربازان نظام و ولایت برای خشنودی امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و خانواده شهدا قعطا از منافع نظام و انقلاب پشتیبانی خواهیم کرد و به هیچ احدی اجازه نمی دهیم که کوچک ترین حتک حرمتی نسبت به نظام شهدا و انقلاب داشته باشد.

نماینده رودبار ادامه داد: ما به تبعیت از امام راحل که فرمودند چنان چه من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان و نا اهلان بیفتد، انشاء الله در تمام عرصه های دفاع از انقلاب قاطعانه می ایستیم.

حکیمی خاطر نشان کرد: همچنان که شنیده می شود حداکثر قریب اتفاق کابینه مدنظر آقای روحانی اصحاب فتنه یا تحصیلکردگان غربی هستند پس کجاست آن همه تعریف و تمجیدی که از دانشگاهیان و نخبگان داخلی داشتید؟

وی درباره وزیران پیشنهادی کابینه گفت: ترکیب کابینه شامل اصلاح طلبان که بعضا از سردمداران فتنه و مهمتر حزب اعتدال و توسعه هستند سهم حزب اعتدال و توسعه شامل آقایان نعمت زاده، ترکان، بانک، نجفی، سلطانی فر، هاشمی و به زودی هم فاطمه و یاسر هاشمی و تعداد دیگری که در راه هستند اضافه خواهد شد. حزب اصلاح طلبان و کارگزاران شامل آقایان میلی منفرد، ربیعی، ظریف، آخوندی، زنگنه، چیتچیان طیب نیا و به نوعی آقای جنتی هم در این حزب جای می گیرند.

نماینده رودبار گفت: اما آقای حسین دهقان، پورمحمدی و رحمانی فضلی را می توان در گروه اصولگرایان تعریف کرد. همچنین آقای نعمت زاده، نوبخت، بانک، ترکان، واعظی، ربیعی، زنگنه، آخوندی و تعدادی دیگر از اعضای اصلی فتنه هستند به عنوان کابینه معرفی شده اند و اگر افرادی از اصحاب فتنه به عنوان کابینه معرفی نشده اند به عنوان معاون، مشاور و مسئولیت های دیگر در دولت منصوب خواهند شد البته در این میان قصه آقای ظریف استثناء است، چرا که ایشان ضمن این که 100 درصد غربی فکر می کند، تحصیلاتش را در آمریکا گذرانده و برای نمایندگان ملت و مردم ایران هم باید بگویم که پایان نامه فوق لیسانس و دکترای ایشان با چه کسی بوده است؟

نماینده رودبار افزود: می خواهم از آقای روحانی سوال کنم چه خبر است و چه فکری در سر دارید؟ آقای روحانی آیا نمی توانید نتیجه بگیرید که روحانی قبل از انتخابات که با هم در مناطق جنگی و ائمه جمعه و خانواده شهدا بودیم با روحانی پس از انتخابات کاملا متفاوت و متمایز است. آقای روحانی شما امروز باید به ملت ایران، خانواده شهدا، مقام معظم رهبری توضیح دهید که چرا رسما به دنبال احیای فتنه هستید آیا دنبال کودتای سفید هستید. آیا پیام امام راحل و شهدا و ایثارگران را فراموش کرده اید آیا چون تحصیل کرده غرب و سیاست مدار هستید باید وعده و شعارهای خود را به راحتی تغییر داده و این همه ارزش های الهی می خواهید چه جایگاهی را برای خود ایجاد کنید.

حکیمی گفت: البته شاید پاسخی داشته باشید اما چینش کابینه و هیئت دولت این خروجی را در بر ندارد و باید هر چه سریع تر با هماهنگی بزرگان نظام تغییراتی را داشته باشید تا در مسیر انقلاب و نظام قرار گیرند همچنین باید یادتان باشد که مردم ایران شما را برای چهار سال انتخاب کردند نه برای مادام العمر و به زودی این چهار سال طی خواهد شد و نظام از آن شهدا، ایثارگران و ملت سربلند ایران است و همه ما خادم نظام و سرباز انقلاب و مقام معظم رهبری و ملت هستیم.

وی گفت: میانگین عمر مفید کابینه بالای 62 سال است با این دولت پیری که معرفی کرده اید اگر خدای ناکرده با وضعیت فعلی تحریم اتفاقی بیفتد تکلیف چیست. مشخص است کابینه باید جنب و جوش داشته باشد. شما در سفرهای استانی مرتبا استفاده از دانشگاهیان و نخبگان را مطرح کردید اما اکثریت قریب به اتفاق آقایان تحصیل کرده غرب هستند شما صحبت از قانون مداری کردید اما در اولین اقدام معاون شما نقض قانون کرد و دیوان عدالت هم به آن ایراد گرفت.

نماینده رودبار ادامه داد: همچنین مراسم تحلیف که یک مراسم رسمی بود شما افرادی که در ستادتان زحمت کشیدند را دعوت نکردید و افرادی را دعوت کردید حرف و حدیث داشتند. در جلسه ای که خدمت آقای هاشمی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را ترک کردیم اما شما خانواده ها آنها را در مراسم تحلیف دعوت کردید که در جلوی مهمانان بشینند. آیا آنها رجل سیاسی بودند؟ آیا بهتر نبود که خانواده های شهدای هسته ای را دعوت می کردید؟ البته در مورد آقای هاشمی هم باید بگویم که تا زمانی که آقا به ایشان احترام می گذارند، ما هم احترام ایشان را حفظ می کنیم ولی نباید این بی حرمتی ها نادیده گرفته شود.

وی با طرح این سوال که این رفتار های شما چه تطبیقی با مشی اعتدال دارد؟ گفت: البته شما تایید می کنید که اینجانب و حزب ما از سال گذشته همراه شما بودیم و در اکثر سفرهای استانی با شما می آمدیم و مادام که در مسیر انقلاب و نظام حرکت می کنید ما هم ان شاء الله از شما دفاع خواهیم کرد.

حکیمی گفت: نکته دیگری که باید در کنار بحث فتنه بگویم این است که کابینه شما بوی امنیتی بودن می دهد و تازه به دنبال احیا کردن برخی مسائل نیز هستید که زمانی کشور از دستش راحت شده بود. مانند توسعه سیاسی با هدف تسلیم در برابر غرب. سوال دیگر این است که آیا در این کشور این همه دانشگاه و جوانان جویای نام با تحصیلات عالیه وجود نداشت و بهتر نبود که از آنان در کابینه استفاده می کردید ما در همین جلسه شاهد بودیم که وقتی شما در مورد سیاست خارجی بحث می کردید وزیر مربوطه خواب بوده است.

حکیمی گفت: نکته دیگر که شما به زیبایی از آقای نعمت زاده یاد کردید، باید بگویم باید آقای نعمت زاده را پدربزرگ صنعت بنامیم نه پدر صنعت!

وی گفت: البته ان شاء الله وزرایی که رای می آورند در مسیر انقلاب و منویات رهبری حرکت کنند و ما به عنوان مسئول ستاد مردمی و دوستداران شما از آن ها حمایت می کنیم و همچنین آن هایی که رای نمی آورند در بخش های خصوصی و سایر بخش ها به کار گرفته شوند البته باید دقت کنید که این افراد در بخش های کلیدی به کارگرفته نشوند که به تنش ها دامن زده شود.

نماینده رودبار در پایان افزود: از تمامی کسانی که در ستاد مردمی در طول دو سال گذشته فعالیت کردند تشکر می کنم. ان شا الله برای تعیین تکلیف ستادهای مردمی با آقای روحانی تشکیل خواهیم داد و تاکید می کنیم که ما اصولگرایان از هر فعالیتی که به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کند و در راستای بیانات مقام معظم رهبری و اما راحل باشد حمایت خواهیم کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: