آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 شهریور ماه 1392 = 10-09 2013

هواپیمای اختصاصی آخوندها برای روز فرار؟ +عکس

این هواپیما در بیابان‌های قم چه می کند؟ یک هواپیما در بیابان‌های جنوبی شهر قم قرار دارد،‌ جایی نزدیکی یک پارک و شهرک؛ بدون هیچ باند فرودی یا فرودگاهی. به گزارش مهر، این تصویر را یکی از مخاطبان ارسال کرده است که یک هواپیما را در بیابان‌های خروجی قم و در نزدیکی شهر پردیسان نشان می‌دهد. از این هواپیما با استفاده از چند سگ بزرگ حفاظت می‌شود، اما معلوم نیست علت قرار گرفتن هواپیمای مذکور در این مکان چیست.

****************************************************



Reza September 10, 2013 01:00 PM

در جریانات سال ۸۸ مدارکی از وزارت اطلاعات فاش شده بود که یک هواپیما در فرودگاه مهرآباد را با موتور روشون نگاه میداشتند که اگر اوضاع از کنترل خارج شد، خامنه‌ای و نزدیکان را به روسیه ببرد شاید که این همان هوا پیما باشد که از ترس در بیابان نگاه می‌دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


sisihoohoo September 10, 2013 08:41 PM

درودبرشما این هواپیما باید حتما روی باند مجهز به دستگاههای کامپیوتری فرود و کنترل با محاسبات دقیق فرود بیاید شاید این عکس را مونتاژ کرده باشند ضمنا تا اخوندا امریکارادارند فرارنمیکنند ؟ کجابروند بهتراز ایران و صدهامیلیارد دلارامریکا اگر صدام حتی یکبار میگفت من اورانیوم ۲۰ درصد غنی میکنم زودتر ازاینها اعدام میشد اما امریکا بیش از ده ساله که با ملاها لاس میزند ومحرمانه ارتباط دارد ؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: