آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 آذر ماه 1392 = 04-12 2013

فرانسه: رژیم تهران شرط حضور در ژنو-2 را نمی پذیرد

سفير فرانسه در سازمان ملل در ادعايي از عدم قبول بيانيه ژنو1 از سوي رژیمهای سوريه و ايران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه: "ژرار آرو" در كنفرانسي مطبوعاتي تاكيد كرد در صورتي‌كه دولت سوريه با اجراي بيانيه "ژنو 1" موافقت نكند هيچ فايده‌اي در مشاركت مخالفان سوري در كنفرانس "ژنو 2" در ماه ژانويه ديده نمي‌شود.

وي در ادامه مدعي شد: رژیم سوريه و حتي رژیم ايران بيانيه "ژنو 1" را قبول نخواهند كرد و اگر كنفرانس "ژنو 2" در خصوص دولت انتقالي باشد مشاركت كنندگان در آن با اميدواري حضور مي‌يابند.

سفير فرانسه در سازمان ملل همچنين با بيان اينكه فرانسه توانايي مشاركت در كنفرانس "ژنو 2" را در صورتي كه در جهت بيانيه "ژنو 1" (کناره گیری بشار اسد از قدرت) نباشد، ندارد افزود: برگزاري كنفرانس "ژنو 2"در روز 22 ژانويه تنها راه حل براي حل وفصل سوريه در شرايط كنوني است.

این در حالیست که سخنگوي وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی گفته که تهران براي حضور در ژنو 2 شرط نمي پذيرد.



بیدار December 5, 2013 07:14 AM

از موسولان بی شرم ایران روسیه سوریه و عراق انتظاری نیست اما شرم آور خواهد بود اگرجامعه جهانی و در راس آن امریکا انگلیس فرانسه اروپا و آزادیخواهان جهان ، سازمان ملل بخواهند بشار اسد بعد از این همه جنایت و ویرانی کشور و نابود کردن کشور سوریه و مردم آن دوباره راضی شوند که بشار افسد و دارودسته اش دوباره بر سرکار و حکومت بماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: