آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 16 دی ماه 1392 = 06-01 2014

عمه رهبر از ترس سگها خودکشی کرد

روزنامه "جوسون ايلبو" كره جنوبي از خودكشي عمه رهبر كره شمالي خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه جوسون ايلبو كره جنوبي روز دوشنبه به نقل از منابع اطلاعاتي گزارش داد:"كيم كيونگ هوي" عمه "كيم جونگ اون" رهبر كره شمالي به دليل نارسايي قلبي و يا خودكشي در گذشته است.

اين منابع با اشاره به اينكه " كيم كيونگ هوي" از ماه سپتامبر سال 2013 در مقابل مردم ظاهر نشده است افزودند: وي شايد مُرده باشد.

رسانه هاي كره جنوبي پيش از اين از بيماري خطرناك " كيم كيونگ هوي" عمه رهبر كره شمالي خبر دادند.

"جانگ سونگ تائک"،شوهر عمه رهبر كره شمالي پيش از اين در یک دادگاه نظامی به تلاش برای براندازی حکومت متهم شده و مجرم شناخته شده بود.

این مقام پرنفوذ کره شمالی معمولاً در کنار "کیم جانگ اون" رهبر کره شمالی دیده می‌شد و بسیاری او را قدرت اصلی پشت سر رهبری می‌دانستند.


شوهر عمه رهبر طعمه سگ های گرسنه شد

یک روزنامه نزدیک به حزب کمونیست چین گزارش داد شوهرعمه رهبر کره شمالی و ۵ دستیارش به داخل یک قفس که گروهی از سگ‌های گرسنه در آن بودند انداخته شده و توسط سگ‌ها خورده شدند.

به گزارش فارس به نقل از ان بی سی نوشت: براساس گزارش یک روزنامه نزدیک به حزب کمونیست چین، «جنگ سونگ تائک» شوهر عمه رهبر کره شمالی که ماه گذشته اعدام شد به صورت زنده به داخل یک قفس که 120 سگ گرسنه در آن بودند انداخته شده و توسط این سگها خورده شده است.

جنگ سونگ بعد از کیم حونگ اون نفر دوم قدرت در این کشور بود و طبق گزارش‌ها مرد در سایه قدرت در کره شمالی محسوب می‌شد و نفوذ بسیار زیادی داشت.

به گفته خبرگزاری رسمی کره شمالی، وی به دلیل تلاش برای براندازی و توطئه علیه حکومت به اعدام محکوم شد.

روزنامه «ون وی پو» در هنگ کنگ گزارش داد که جنگ و 5 دستیار نزدیکش به داخل قفس 120 سگ که به مدت 5 روز غذا نخورده بودند، انداخته شده اند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: