آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 اسفند ماه 1392 = 24-02 2014

حمله رژیم به نخست وزیر جدید ایتالیا؛ چرا؟

نخست‌وزیر جدید ایتالیا دو سال پیش گفته بود که رژیم ایران مشکل اصلی خاورمیانه است و خواستار حمایت اروپا از دموکراسی خواهان در ایران شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه اسرائیلی «هاآرتص»، «متیو رنتزی» نخست‌وزیر 39 ساله ایتالیا که روز شنبه بعنوان چهارمین نخست‌وزیر ایتالیا در ظرف چهار سال انتخاب شد، ضمن حمایت از اسرائیل تأکید کرد که رژیم ایران یکی از تهدیدات اصلی خاورمیانه است.

وی طی اظهاراتی تصریح کرد که نظام ایران یکی از منابع مشکل‌ساز برای خاورمیانه است و اروپا باید اقدامات بیشتری را برای حمایت از جنبش‌‌های حامی دموکراسی در ایران انجام دهد.

رنتزی در حین اظهارات سال 2012 خود گفت: مشکل اصلی منطقه رژیم ایران است، اگر ما این مشکل را رفع نکنیم، نمی‌توانیم نزاع اسرائیل و فلسطین را رفع کنیم.

عقاید رنتزی موجب برانگیخته شدن انتقاداتی از او شده بود و برخی وبلا‌گ‌ها او را متهم می‌کردند که از سوی اسرائیل و آمریکا تغذیه می‌شود و بودجه دریافت می‌کند.



سام February 24, 2014 05:46 PM

! برای بستن دهان "متیورنتزی" نخست وزیر ایتالیا باید به نزد "هاشمی رفسنجانی" رفت زیرا او بقدر کافی دارای دوستان فراوانی در بیشتر احزاب آن کشور(ایتالیا)است و هم اودارای توانایی و تجربه فراوانی درمورد «رشوه دهی» وخریداری سران حکومت آن کشور میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: