آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1393 = 23-04 2014

حمله خونین؛ سردژخیم اوین ارتقای مقام گرفت

رادیو فرانسه: رئیس سازمان زندان‌ها "برکنار" و "ارتقا مقام" یافت. غلامحسین اسماعیلی با حکم صادق آملی لاریجانی، بعنوان رئیس کل دادگستری استان تهران منصوب شد.

در پی گمانه زنی‌ها نسبت به حکم برکناری رئیس سازمان زندان‌ها، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه، گفت: جابجائی رئیس سازمان زندان‌ها هیچ ربطی به اتفاقات زندان اوین نداشت.

هم‌زمان با تغییر رئیس زندان اوین، صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه نسبت به درگیری در بند ۳۵۰ اوین واکنش نشان داد و اعتراض‌ها علیه ضرب و شتم زندانیان سیاسی را کوششی برای "زنده کردن جریان فتنه" نامید.

به گزارش رادیو آلمان به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس قوه قضاییه که روز چهارشنبه در جلسه مسئولان عالی قضایی سخن می‌گفت، با اشاره رویداد پنجشنبه گذشته زندان اوین گفت: «بازرسی‌های صورت گرفته در زندان اوین، وظیفه‌ای قانونی و عادی در سازمان زندان‌ها بوده و حسب گزارش رئیس محترم سازمان، هیچ خلافی صورت نگرفته است اما گویا جریان فتنه این حرکت کاملاً قانونی را بهانه‌ای برای میدان آمدن دوباره دیده و عده‌ای از درون کشور در هماهنگی و همراهی با دشمنان و معاندان خارجی در صدد زنده کردن جریان فتنه هستند.»




ستاربهشتی .زندانی سیاسی را آزادکنید April 23, 2014 10:21 PM

مرگ بر دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور هیچ حرفی ندارم لیاقت شما همین است برازند ه وجود شما همین است مرگ بر دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور هر چه فریاد دارم هرچه جان دارم به تمام دوستان و آشنایان خواهم گفت لیاقت این رژیم همین یک جمله است نه زیاد نه کم مرگ بر دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mani az alman April 24, 2014 12:32 AM

صادق لاريجاني عراقي زاده ي تخم انكليسي، كسي كه به شهادت همكلاسهايش حتي جرات شركت در تظاهراتهاي خياباني ٥٧ را كه زن و بجه در ان سهيم بودند رانداشت حالا شير شده و حريف ميطلبد، اكر غير اين جيزي ديكري نمي بايست مي كفت، فقط انتظار ان روز محاكمه اين اجنبي زادكان را مي كشم  

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: