آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 تیر ماه 1393 = 10-07 2014

استکبار می‌خواهد نفوذی به ‌خبرگان بفرستد

دیگربان: اسد‌الله بادامچیان٬ نایب رئیس «جبهه پیروان خط امام و رهبری» گفته جریان «استکبار» قصد دارد با طراحی «مکارانه» به مجلس خبرگان رهبری «نفوذی» بفرستند.

به گزارش خبرگزاری «نسیم»٬ آقای بادامچیان این مطلب را در مراسم افطاری جامعه اصناف و بازاریان بیان کرده است.

وی گفته «ما در حال حاضر انتخابات مجلس و خبرگان را پیش رو داریم؛ جریان استکبار از همین حالا با همراهی عوامل و گروه‌های منتسب به خود درصددند تا در مجلس خبرگان نفوذی بفرستند.»

این فعال محافظه‌کار اضافه کرده «مجلس خبرگان عمود خیمه انقلاب و مبدا اصل ولایت فقیه است و به همین بهانه سعی دارند چهره‌های جدیدی را وارد این مرکز کنند.»

هفته گذشته نیز قربانعلی دری نجف‌آبادی٬ عضو مجلس خبرگان رهبری گفته کسانی که با علی خامنه‌ای «زاویه» دارند به مجلس خبرگان رهبری راه نخواهند یافت.

این روحانی حامی علی خامنه‌ای اضافه کرده «باید اقتدار، جایگاه، صلاحیت و سلامت خبرگان را برای همیشه حفظ کنیم. این سفارش امام و رهبری است.»

احمد جنتی٬ کاظم صدیقی و محمدرضا تویسرکانی سه روحانی دیگری هستند که در دو ماه اخیر نسبت به برنامه‌ریزی ویژه جریانی برای «تسخیر» مجلس خبرگان رهبری هشدار داده‌اند.

منظور آن‌ها جریان حامی اکبر هاشمی رفسنجانی٬ محمد خاتمی و حسن خمینی است که محافظه‌کاران تندرو پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نگران گسترش فعالیت این افراد شده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: