آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 مرداد ماه 1393 = 23-07 2014

انگشت جمهوريخواهان روی درآمد هيلاری

روزنامه مردمسالاری: بنابر گزارش آژانس خبري بلومبرگ، هيلاري کلينتون از زمان ترک وزارت خارجه، 12 ميليون دلار درآمد داشته است.

به گزارش کريستين ساينس مانيتور، مسائل مطرح درباره شرايط مالي هيلاري کلينتون هنوز برطرف نشده است. اين مسائل زماني آغاز شد که او اعلام کرد که او و بيل، همسرش بعد از ترک کاخ سفيد «به شدت ورشکست» شده‌اند – اظهار‌نظري که بعدها وي آن را «غير‌دقيق» خواند. اين جريان ادامه داشت تا زماني که رسانه‌ها مدارکي را درباره ثروت کلينتون ارائه دادند و جمهوري خواهان، وزير خارجه سابق آمريکا را در بين يک درصد جمعيت ثروتمند آمريکا قرار دادند. حالا در تازه‌ترين روايت از اين سريال سياسي ادامه دار، آژانس خبري بلومبرگ گزارشي را منتشر کرده که طبق آن، کلينتون پس از ترک وزارت خارجه، از طريق سخنراني‌ها و فروختن کتاب، دست کم 12 ميليون دلار درآمد داشته است.

درآمد هيلاري کلينتون بنيانگر اين است که درآمد خانواده کلينتون‌ها به حدي است که نه تنها مي‌توان آنها را جزو يک درصد جمعيت ثروتمندان آمريکا دانست، بلکه جزو 100 خانواده برتر در ميان اين يک درصد هم هستند. مقامات حزب جمهوري خواه اين روايت را با خرسندي در رسانه‌هاي اجتماعي خود بازگو مي‌کنند.

آنها از اين موضوع به عنوان ابزاري براي تقويت وب‌سايت ضد‌هيلاري خود با تارنماي «poorhillaryclinton.com»استفاده مي‌کنند. ديلي تلگراف در ادامه نوشته است: اما آيا مسخره کردن «زندگي سخت» کلينتون به حزب جمهوري‌خواه کمک مي‌کند؟ پاسخ اين سوال از جمله مسائل سياسي است که پيش‌بيني دقيق آن غيرممکن است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: