آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 مرداد ماه 1393 = 25-07 2014

یورش ماموران به حسینیه "بیت العباس" اصفهان

به گزارش سحام نیوز ، مأموران نیروی انتظامی با در دست داشتن حکم قضائی از دادستان اصفهان ، اقدام به اخراج حاضران در مجلس سخنرانی ویژه ماه رمضان و قطع صدای سخنران و سپس پلمپ حسینیه بیت العباس(ع) و تعطیلی این مجموعه فرهنگی در ماه مبارک رمضان نمودند.

بیت العباس(ع) اصفهان پیش از تبدیل شدن به حسینیه و مجموعه ای فرهنگی ، تنها هیأتی کوچک از جوانان منطقه جلفای اصفهان بود که پس از چند سال فعالیت و با حمایت های مرجع تقلید منتقد جمهوری اسلامی، آیت الله سید صادق شیرازی، به حسینیه و سپس مجموعه ای فرهنگی تبدیل شد و در مناسبت های مختلف مذهبی ، با برگزاری مجالس سخنرانی ، میزبان تعداد زیادی از مذهبیون و مردم اصفهان اصفهان بود.

به نظر می رسد پلمپ وتعطیلی مجموعه فرهنگی بیت العباس(ع) اصفهان در واکنش به فعالیت های روبه گسترش این هیأت در شهر اصفهان و تأسیس شعبه در دیگر شهرهای ایران وهم چنین در برخورد با اظهارات انتقاد آمیز آیت الله سید صادق شیرازی درباره ولایت فقیه صورت گرفته باشد.

آیت الله سید صادق شیرازی در آخرین سخنرانی خود در جمع مبلغان مذهبی پیش از ماه مبارک رمضان ، با اشاره به نظر علمای شیعه درباره ولایت فقیه ، شیخ انصاری را از بزرگان شیعه و مخالف با ولایت فقیه توصیف کرده بود.

بیت العباس اصفهان از مهم ترین مجموعه های فرهنگی شهر اصفهان بود که در چند سال اخیر ، رسماٌ مرجعیت آیت الله سید صادق شیرازی را تبلیغ وترویج می نمود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: