آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 مرداد ماه 1393 = 13-08 2014

جزئیات تکان دهنده از دزدی های بابک زنجانی

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت روحانی گفته: بابک زنجانی با همکاری چند وزیر و رئیس بانک مرکزی، دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار دریافت کرده، آن را به حساب یک بانک جعلی خود واریز کرده و در نهایت این پول از بین رفته است. وی گفت: بخش عمده بدهی بابک زنجانی مربوط به نفت خامی است که به او داده بودند تا آن را در خارج بفروشد اما هرگز پول آن به حساب دولت واریز نشده است. خاطرنشان می شود بابک زنجانی گفته بود من سرباز جسور ولایتم.

جزئیات تکان دهنده از دزدی های بابک زنجانی از زبان زنگنه:




www.youtube.com/watch?v=x_vLCQZDotg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ali August 13, 2014 08:09 PM

از این ارسن لوپن ها که اقای وزیر به بابک زنجانی لقب دادن خیلی زیاد داریم تو این رزیم اگه نبود ین همه ثروت وارد مملکت میشه نفت گاز فولاد خشکبار فرش و هزاران کالای صادراتی که اگ تک تک بگم یک هفته طول میکشه اما من میخوام به یک نکته اشاه کنم که از زمانی که شنیده ام دارم سکته میکنم و اون اینه که این اقای بابک زنجانی که شانس اوردیم که ایشان یعنی این ارسن لوپن ا ز نوع زنجانیش است و خوبه که تهرانی نیست که ان وقت نه تنها نفت ایران را به غارت میبرد بلکه خود ایران را هم با تمام مخلفات فروخته بود و ما الان اواره میشدیم و همین اقا بابک خدا حفظش کنه یه شاگردی دارن که همتون میشناسین اقای ضراب که خیلی هم خودشونو فرد متدین و خدا دوست میدونه و این اقا با خانم ابرو گنش که یکی از معروفترین خواننده ترکیه هستند من هم به هر دوشون تبریک میگم اما شکایتم که الان با دیدن این گزارش کلاهبردار ی بابک زنجانی که اقای ضراب در یکی از بازجویی هاش خودش را شاگرد اقای بابک زنجانی اعلام کرد اقای ضراب برای هدیه ازدواجش به همسرشون یک عدد هواپیمای دو موتوره هدیه دادند و به مناسبت تولد همسرشون یک تابلویی را از یک مزایده در حراجی به ارزش ۲۰۰۰۰۰ دویست هزار دلر هدیه کردند دستش درد نکنه واقعا در همان ایام هر بار خبری میخواندم از ایران که خانواده هایی به خاطر نداشتن کرایه منزل از هم متلاشی شدند یا به خاطر فقر بیش از حد پدری فرزندانش و خودش را کشت از شرمندگی مقابل فرزندان روزی نبود که این نوع خبرها نباشد و ان وقت ثروت ملی ایرانیان به دست چه کسانی کجاها خرج میشد یا اام زمان قسمت میدم یا بیا یا ما را ببر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: