آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 مرداد ماه 1393 = 19-08 2014

درخواست حکم اعدام برای پسر رفسنجانی

حداد عادل: رهبری مدتی است متوجه خطر بزرگی شده است

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: بنا بر گفته‌های صریح مهدی هاشمی، قطعا جرائم او بیش از امیرمنصور آریا است. (این فرد چندی پیش اعدام شد)

رسايی ادامه داد: در حال حاضر افکار عمومی دادگاه مهدی هاشمی را برگزار کرده و رای هم داده است.

رسایی اظهار داشت: دستگاه قضائی باید بداند دادگاهی که بیش از 20 سال در برگزاری‌اش تاخیر افتاده نمی‌شود با هر رایی افکار عمومی را قانع کرد. بنابراین قوه قضائیه همانطور که تا الان توجهی به فشارها نکرده است از این به بعد هم همانگونه باشد و با توجه به جرائم مهدی هاشمی که در این 20 سال افزایش و تکثر پیدا کرده است شجاعانه در مورد آن حکم دهد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاه قضائی که حکم به اعدام امیرمنصور آریا داد، نمی‌تواند افکار عمومی را با یک حکم سبک یا چند سال زندان برای مهدی هاشمی قانع کند.

گفتنی است فاطمه هاشمی (رختر رفسنجانی) روز دوشنبه قبل از ورود به جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران در خصوص علت محاکمه مهدی هاشمی گفت: فقط می توانم بگویم انتقام پدر را از پسر می گیرند.


رهبری مدتی است متوجه خطر بزرگی شده است

غلامعلی حداد عادل مشاور علی خامنه‌ای گفته رهبر جمهوری اسلامی «مدتی» است که «متوجه یک خطر بزرگ برای انقلاب اسلامی» شده است.

به گزارش دیگربان به نقل از سایت رسمی سازمان بسیج دانشجویی٬ آقای حداد عادل این مطلب را طی سخنانی در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در «طرح ولایت» بیان کرد است.

وی گفته خامنه‌ای درباره «این خطر» نکات «زیادی» به مسئولان کشور «گوشزد» کرده است.

حداد عادل درباره جزئیات این «خطر» توضیحی نداده٬ اما اظهار کرده «عده‌ای قصد دارند پیروزی انقلاب اسلامی را حادثه‌ای جلوه دهند که در ۳۶ سال پیش رخ داده است.»

وی اضافه کرده علی خامنه‌ای چنینی موضوعی را قبول ندارد و «تأکید دارد که انقلاب اسلامی یک جریان مستمر است.»

حامیان رهبر جمهوری اسلامی مدت‌هاست از اصلاح‌طلبان و برخی از طبقه رهبران این جریان هم‌چون محمد خاتمی به عنوان خطری برای آینده جمهوری اسلامی نام می‌برند. گروه دیگری از آن‌ها اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی را دیگر خطر‌ها برای آینده این نظام معرفی می‌کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: