آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 31 مرداد ماه 1393 = 22-08 2014

استیضاح شونده بعدی، آقای ظریف است

روحانی: لازم باشد، مذاکرات را شخصا هدایت خواهم کرد

روحانی امروز در نشستی در اردبیل گفت: از آمریکا و اسرائیل بگذریم؛ می خواهیم با دنیا تعامل سازنده و خوب داشته باشیم که رهبری هم برآن‌ها تأکید دارند پس این موضوع تصمیم دولت به تنهایی نیست بلکه تصمیم نظام است.

به گزارش ایسنا، روحانی با تأکید بر این‌که در موضوع هسته‌ای باید مذاکره را جدی انجام دهیم گفت: بهترین کارشناسان را برای این کار انتخاب کرده‌ایم و افرادی که در تیم مذاکرده کننده ما حضور دارند جزو بهترین کارشناسان دیپلماسی ما هستند.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که مذاکرات جز مواردی است که به طور منظم آن را دنبال می‌کنم گفت: لازم باشد، مذاکرات را شخصا هدایت خواهم کرد.


استیضاح شونده بعدی، آقای ظریف است

صادق زیباکلام طی مطلبی در روزنامه شرق با اشاره به استیضاح وزیر علوم نوشت: هدف بعدی آنها وزارت ارشاد خواهد بود و ظرف چند هفته آینده تلاش خواهند کرد علی جنتی را هم به صحن علنی بکشانند. اما هدف غایی این جریان، تغییر مسیر مذاکرات هسته‌ای است. برای این منظور چاره‌ای ندارند جز اینکه بلایی را که بر سر فرجی‌دانا آوردند بر سر ظریف هم بیاورند. شاید حتی ظریف را نسبت به جنتی در اولویت قرار دهند یعنی تا قبل از پایان تمدید چهارماهه مذاکرات برای رسیدن به یک توافق جامع.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: