آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 شهریور ماه 1393 = 02-09 2014

شورای شهر تهران: مساجد شبانه روزی شوند

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مساجد حتی برای نماز صبح نیز بسته هستند، گفت: چه اشکالی دارد مساجد به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: باید کاری کنیم که مساجد به کارکرد اصلی خود بازگردند و تمام وقت شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی همکاری لازم برای اجرای این موضوع را دارد، افزود: باید بتوانیم به سمت مسجد محوری و توسعه آن حرکت کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مساجد حتی برای نماز صبح نیز بسته هستند، گفت: چه اشکالی دارد مساجد به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

در ادامه علیرضا دبیر با بیان اینکه باید مشخص شود چرا حسینیه و حسنیه ها با خواندن یک صیغه به مسجد تبدیل نمی شوند، گفت: اوقاف باید این موضوع را آسیب شناسی کند.

احمد مسجد جامعی در پاسخ به دبیر گفت: در صورتی که صیغه مسجد خوانده شود محدودیت های پیش می آید که افراد برای دوری از این محدودیت ها ترجیح می دهند حسینیه بزنند.

در ادامه ناصحی نیز اضافه کرد: باید مشخص شود از لحاظ شرعی اجازه خواندن صیغه مسجد را داریم و این زمین ها قابلیت وقف را دارند.



Dariush September 2, 2014 02:00 PM

نگران مسائل شرعی نباشید، آخوند شیرازی و گلپایگانی را شام دعوت کرده، کمی‌ تریاک استعمال‌شان کنید، صیغه مسجد که هیچی‌، زن، بچه و خود سید علی‌ را هم صیغه و حلال‌ میکنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: