آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 شهریور ماه 1393 = 16-09 2014

سرنگونی جنگنده ارتش بشار اسد؛ احتمال عملیات زمینی

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا امروز در جلسه استماع سنای این کشور از احتمال اعزام نیروهای رزمی به عراق خبر داد و گفت: ممکن است راهبرد ما در ارتباط با داعش ، به انجام عملیات نظامی زمینی نیز منجر شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ژنرال دمپسی گفت: مشاوران نظامی ما به عراقی ها کمک می‌کنند تا کارزار علیه داعش را پیش ببرند. ما به‌طور همزمان در سوریه نیز عمل می کنیم و نیروهای میانه‌روی اپوزیسیون سوریه را تقویت خواهیم کرد.

آسوشیتدپرس نیز گزارش داد در آستانه شروع حملات هوایی آمریکا علیه داعش، قانونگذاران آمریکا با آموزش و تسلیح اپوزیسیون میانه‌روی سوری موافقت کردند.


یک فروند جنگنده سوری امروز سرنگون شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، یک فروند جنگنده سوری امروز در نزدیکی مواضع داعش در الرقه سرنگون شد.

هنوز عامل سرنگونی این جنگنده و آمار قربانیان مشخص نشده است.

گفته می‌شود این هواپیمای جنگی که برای بمباران به منطقه اعزام شده بود، در حومه شهر الرقه و در فاصله 400 کیلومتری دمشق سرنگون شده است.


جهادیون عراق و سوریه، متحد شوید!

دو شاخه شمال آفریقا و یمن القاعده، در واکنش به ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، از جهادیون عراق و سوریه خواستند که علیه این ائتلاف متحد شوند.

به گزارش رادیو فرانسه، این دو شاخه القاعده، امروز با انتشار بیانیه‌ای در اینترنت، از جهادیون خواسته اند تا کشتن یکدیگر را متوقف کنند و علیه ائتلاف بین المللی علیه داعش به رهبری آمریکا که از نظر القاعده، همه جهادیون را تهدید می کند، متحد شوند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: