آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 مهر ماه 1393 = 28-09 2014

احیای فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه ضروری است

امام جمعه پره‌سر احیای فرهنگ جهاد و شهادت را نیاز جامعه دانست و بر ضرورت انجام این کار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد امشب در مراسم یادواره 56 شهید والامقام پره‌سر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به حدیثی از امام علی (ع) اشاره و اظهار کرد: جهاد دری از درهای بهشت بوده که خداوند آن در را برای اولیای خودش گشوده است.

وی افزود: شهدا با خدای خود معامله کردند، معامله‌ای که بس ارزشمند و بی‌نظیر بوده و چند فایده دارد.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه شهدا هم‌نشین اولیای الهی هستند، ادامه داد: شهدا در روز قیامت اهل شفاعت هستند و در این امتحان نمره قبولی گرفته‌اند.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی در مدت 35 سال بارها غرب به چالش کشیده شده است، اضافه کرد: شهدا وحشت را در اردوگاه غرب انداختند تا جایی که پس از پایان هشت سال دفاع مقدس هیچ کشوری جرأت حمله علیه ایران را ندارد. امروزه دشمن در جبهه دیگری مشغول بوده و جنگی خاموش، معروف به جنگ نرم در حال فعالیت است. این جنگ مخرب و تهاجم فرهنگی، ماهواره است که حرمت خانواده را از بین می‌برد.

وی با تاکید بر ادامه راه شهدا، یادآور شد: این فضای نورانی و مقدس به نام حضرت امام زمان (عج) مزین است. شهدا کار سختی انجام دادند و در برهه‌ای از زمان که شرق و غرب هزاران موشک و بمب بر سر شهدا ریختند آنها از هیچ زرهی نترسیدند.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه باید با کمک شهدا باید فرهنگ جبهه را احیا کنیم، متذکر شد: باید انقلاب را از گزند دشمنان حفظ کنیم. آمریکایی‌ها داعش را تجهیز کرده‌اند و به جان مردم سوریه انداختند، در سوریه شیعه و سنی‌کشی است.

وی تصریح کرد: امروزه آمریکایی‌ها دست نیاز به طرف ایران دراز کرده‌اند، آنها از ایران اسلامی می‌خواهند در مبارزه با داعش به آنها کمک کند اما می‌خواهند به نام خودشان این کار را انجام دهند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: