آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 مهر ماه 1393 = 28-09 2014

دروغگويی وقیحانه روحانی با همدستی امانپور

سایت کلمه در مطلبی با عنوان "آقای رئیس‌جمهور! دروغ کلید همه گناهان است"، از سخنان روحانی در مصاحبه با رسانه های آمریکايی در نیویورک بشدت انتقاد کرد.

روحانی از جمله در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران گفته: “اگر از مردم ایران سوال کنید و سری به جامعه ایران بزنید، می‌بینید که بعد از انتخابات سال قبل، در جامعه امروز ما، آرامش، وحدت و انسجام بیشتری احساس می‌شود…. گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل نمی‌تواند معیاری برای بیان واقعیت‌ها باشد… اگر شما به ایران سفر کنید و از مردم بپرسید، در می‌یابید که شرایط جامعه، دانشگاه‌ها، احزاب و گروه‌ها نسبت به گذشته کاملا متفاوت است”.

روحانی همچنین گفت: “مساله حقوق بشر هر کشوری باید مربوط به آن کشور و در چارچوب فرهنگ آن کشور مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد.”

سایت کلمه نوشت: متاسفانه باید گفت مواجهه مطلق با حقوق بشر از منظر “نسبیت های فرهنگی” انتخابی است که بدنام ترین دیکتاتورهای قرن گذشته انجام داده اند. شخص جناب روحانی و مشاوران مجربشان، و از همه مهمتر جناب دکتر ظریف که خود مدرس حقوق بین الملل و حقوق بشر است، به خوبی می دانند که تاکید بر شرایط هر کشور و تفاوت های فرهنگی جهت به چالش کشیدن حقوق جهان شمول بشر، تا چه حد نظریه ای خطرناک است.

روحانی وجود روزنامه‌نگاران زندانی در ایران را تکذیب کرد

به گزارش سایت دیگربان، حسن روحانی در گفتگو با کریستین امان‌پور٬ خبرنگار شبکه سی.‌ان.ان ادعا کرده کسی در ایران به علت فعالیت‌های روزنامه‌نگاری بازداشت نمی‌شود و به زندان نمی‌افتد.

وی افزوده روزنامه‌نگاران زندانی در ایران به علت ارتکاب به جرایم دیگری که غیرمرتبط با حرفه روزنامه‌نگاری آنهاست٬ در زندان هستند.

پیش‌تر نیز محمود احمدی‌نژاد در اظهاراتی مشابه مدعی شده بود در ایران زندانی سیاسی وجود ندارد.

آقای روحانی در شرایطی این اظهارات را بیان کرده که همچنان روزنامه‌نگاران شناخته‌شده‌ای در ایران زندانی هستند و به جاسوسی٬ اقدام علیه امنیت ملی٬ تشویش اذهان عمومی و جرایمی از این دست متهم شده‌اند.

گزارشگران بدون مرز نیز اعلام کرده ۵۸ روزنامه‌نگار و وب‌نگار در زندان‌های ایران به سر می‌برند.

بر اساس گزارش این سازمان ۲۵ تن از این افراد در طول یکسال گذشته (دوران ریاست جمهوری روحانی) بازداشت شده‌اند.

************************************************



نسل بیدار September 28, 2014 06:57 AM

از رژیم اسلامی انتظاری نیست، زیرا آخوند اگر دروغ نگوید که آخوند نمی‌‌شود

اما امان از دست آنهایی که این آخوند‌ها را تر‌ و خشک می‌‌کنند * چرخنده و امانپور هر دو از یک جنس هستند * یکی‌ از هنر - پیشه تزویر را به نمایش میگذارد و دیگری با پیشه - تزویر را به هنر تبدیل می‌‌کند* و در این میان مردم ایران هستند که در خون خود می‌‌قلتند*

خودفروشی و زشتی در سرزمین من به یک حرفه خانه خراب کن تبدیل شده است * گویی همه دست به دست داده‌اند تا این ملت بدبخت را به قربانگاه فساد‌های اخلاقی‌ خود بسپارند*

* بیچاره وطن *

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud September 28, 2014 08:30 AM

وقاحت این روباهه مکار بی اندازه و شناخته شده است اما بی پرنسیب بودن امثال امانپور و گروهی که در صدای امریکا به کمک وزارت خارجه امریکا لانه کردن برای شستن دستهای خونین این جنایات کاران حاکم بر ایران تامل برانگیز هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


fryad September 28, 2014 10:50 AM

وقاهت وبیشرمی گماشته آقا در دروغگویی حد ومرز ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


monir September 28, 2014 11:21 AM

چه جالب اعتقاد نداره به زندانی کردن روزنامه نگاران یعنی این آقا اصلان خبر از احوالات وطن ندارد بیشتر به مسائل و سیاستهای خارجی علاقمند است لطف کنید با اجازه سپاه و ولایت فقیه سری به زندانها بزنید غیر مستقیم از آمار اعدامها هم باخبر میشوید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Desbil September 28, 2014 02:18 PM

حسن فري ( شده ) روحاني

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: