آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 مهر ماه 1393 = 30-09 2014

تلاش سینماگران برای خوراندن جام زهر به رهبر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از کارشکنی‌های همیشگی تندروها در همه مسایل کشور گفت: این بار نیز همچون گذشته تندروها فضای همکاری را قبل از مذاکرات هسته ای غبارآلود کرده بودند.

به گزارش روزآنلاین، همزمان با مذاکرات ناکام دولت حسن روحانی با گروه ۱+۵ در نیویورک که تصادفا با سالگرد آغاز جنگ ۸ ساله ایران و عراق همراه بود، پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی به بهانه بیان "ناگفته های جنگ" با وی گفت و گویی ترتیب داد که طی آن او بار دیگر به صورت تلویحی از خامنه ای خواست برای پایان دادن به ۱۲ سال بحران اتمی، "جام زهر" را سر بکشد.


واکنش سینماگران سرشناس ایرانی

همچنین جمع شش نفره از سینماگران شناخته شده ایرانی با راه‌اندازی صفحه‌ای در فضای مجازی خواستار رسیدن مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی به توافق هسته‌‌ای شدند.

به گزارش خبرآنلاین، عباس کیارستمی، اصغر فرهادی، مجید مجیدی، رخشان بنی‌اعتماد، رضا میرکریمی و محمدمهدی عسگرپور، با راه‌اندازی صفحه‌ای در فیس‌بوک و همچنین هشتگی در توییتر از کمپینی صحبت کرده‌اند که خواستار رسیدن مذاکره‌کنندگان به توافق هسته‌ای است.

این گروه اعلام کرده‌اند که هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست.

مذاکرات هسته‌ای تا ماه نوامبر ادامه خواهد داشت و دور بعدی تا دو سه هفته دیگر شروع شود. البته هنوز هیچ خبر قطعی از این جلسات منتشر نشده است.



masoud September 30, 2014 10:48 PM

ابرو مه خورشید فلک درکارن تا نظام اهریمنی را نجات دهند حالا این را کم داشتیم که کارگردانهای حکومتی راه بیفتن جای مسعود دهنمکی خالی اینجاست که معلوم میشه دنیا دست کیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد October 1, 2014 01:33 AM

هیچ توافقی توافق بد نیست؟ یعنی اگر توافق کنند که حکومت اسلامی دست از ساختن بمب اتمی بردارد اما بتواند به نقض حقوق بشر در ایران ادامه دهد شما راضی می شوید؟ فکر کرده اید اگر تحریمها را بردارند خامنه ای پولها را صرف آبادانی کشور میکند یا صرف پلیسی کردن بیشتر کشور و نهایتا ضرب و شتم بیشتر خود شما در زندانها؟
به نظرم اگر هنرمندها به کار هنری خودشان برسند مفیدتر باشند خمینی را هم هنرمندان حمایت کردند و مردم را به پرتگاه حکومت اسلامی کشاندند
اگر قرار است هنرمندها نقش مثبت اجتماعی بازی کنند بهتر است نگران حقوق بشر مردم باشند و از سیاست بازی پرهیز کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: