آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 مهر ماه 1393 = 17-10 2014

حمله شدید آخوند احمد خاتمی به عربستان

آخوند احمد خاتمی از دست نشاندگان ولی فقیه همچنین "فتنه گران داخلی" را تهدید کرد

صدا و سیمای رژیم: حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در بخشی از نماز جمعه امروز تهران، به گردهمایی برخی از فتنه گران (همایش حزب نزدیک به کروبی) آنان اشاره کرد و گفت: احساس می کنم برخی می خواهند بگویند که فتنه چیزی نبوده است تا از آن قبح زدایی کنند در حالی که همانطور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند فتنه خط قرمز ماست .

خطیب نمازجمعه تهران افزود: یک کلمه خطاب به اینها می گویم که حماسه سازان 9 دی زنده و در صحنه اند. آن مردم عزیزی که حماسه با شکوه 9 دی را در تهران و در همین میدان انقلاب و دیگر شهرها آفریدند و یکپارچه گفتند این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده نخواهند گذاشت دوباره قلیلی از فتنه گران میدان داری کنند و با تمام وجود مقابل آنان خواهند ایستاد.

آیت الله احمد خاتمی در واکنش به اظهارات سخیف و نادرست وزیر خارجه عربستان نیز که گفته بود ایران بخشی از مشکل منطقه است و نه راه حل، گفت:‌ شما نه تنها بخشی از مشکل، بلکه تمام مشکل هستید. شما بیچاره و عقده ای هستید و عقده هایتان را با فحش خالی می کنید.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین صدور حکم اعدام شیخ نمر (رهبر شیعیان عربستان) را محکوم کرد و خطاب به مقامات عربستانی گفت: اعدام این روحانی عواقب بسیار سخت و هزینه بسیار سنگین برای شما در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی افزود: حکم اعدام برای شیخ نمر به دلیل حمایت از ولایت فقیه، صادر شده است.





www.youtube.com/watch?v=DKexPM8wtrg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



الله یار دزدان است October 17, 2014 01:33 PM

این بیشرف با این حرفها می‌خواد قاتل‌های حکومت را ۲ باره به‌‌‌ خارج بفرسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو (آئینه ) October 19, 2014 05:26 AM

شما توقع دارید من ۱۵ دقیقه بشینم و به چرندیات این احمق گوش کنم ؟؟ عمرن همه کسانی که نماز جمعه میرن یا مزدورن یا مجبورن ولی من اگه بودم نمیرفتم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: