آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 مهر ماه 1393 = 18-10 2014

رفتار غیرانسانی با بچه شیرخواره در زندان

خبرگزاری هرانا – جمشید دهقانی زندانی سنی مذهب زندان رجایی شهر کرج که روز چهارشنبه توسط ماموران سالن ملاقات مورد ضرب و شتم قرار گرفت از ناحیه بینی و استخوان بالای چشم راست دچار شکستگی شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پس از ضرب وشتم دو زندانی سنی مذهب و خانوادهٔ ایشان در روز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه و مراجعه جمشید دهقانی به بهداری و عکس برداری از صورت این زندانی پزشکان تشخیص داده‌اند که بینی و استخوان بالای چشم راست وی شکسته و صورتش هم به شدت ضرب دیده است.

این ضرب و شتم که توسط ماموران سالن ملاقات و زندانبانان روی داد پس از ممانعت از انجام کامل ملاقات و توهین به جمشید و جهانگیر دهقانی صورت گرفت.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «خانواده این دو زندانی نیز که مورد ضرب شتم قرار گرفته‌اند یکی از خواهرانشان به شدت از ناحیه پا ضربه خورده که باعث کبودی آن شده و بچه شیر خواره آن‌ها نیز حتی از دستشان‌‌‌‌ رها ویکی از ملاقات کنندگان دیگر از افتادن به زمین جلوگیری کرده بود که این حرکت غیر انسانی باعث ناراحتی خانوادهای دیگر ملاقات کنندگان شده.»

گفتنی است، پس از این اتفاق زندانیان اهل‌سنت سالن ۱۰ زندان رجایی شهر کرج همگی در اعتراض به این نوع برخورد دست به اعتصاب غذا زده و اکنون در روز سوم اعتصاب غذای خود هستند. مسئولین تا این لحظه حاضر به پاسخگویی به ایشان نشده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: