آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 مهر ماه 1393 = 19-10 2014

پدرخوانده داعش در منطقه: آی دزد، آی دزد!

زینت میرهاشمی

دفاع از دیکتاتوری اسد با عنوان تجهیز ارتش لبنان

رفتار جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش مانند آن دزدی است که در میانه جمعیت جستجو گر دزد، فریاد می زد آی دزد، آی دزد. در حالی که وحشیگریهای گروه تروریستی و ارتجاعی داعش در مورد زنان مورد نفرت جهانی قرار گرفته، زنان در ایران گرفتار خشونت موتورسواران امر به معروف و نهی از منکر وابسته به باندهای ذوب شده در ولایت می شوند.

روز شنبه 26 مهر، وزیر دفاع ولایت فقیه به هیات لبنانی مستقر در تهران، وعده های چرب و شیرین تسلیحاتی داد. پاسدار دهقان گفت: «جمهوری اسلامی آماده است ضمن تامین نیازمندیهای ارتش لبنان، تجارب خود با گروههای تروریستی و تکفیری را در اختیار ارتش این کشور قرار دهد.».

این گونه وعده های تسلیحاتی در ردیف کمکهای بی دریغ رژیم ولایت فقیه به حزب الله لبنان و برای حفظ دیکتاتوری بشار اسد از یک سو از جیب مردم ایران هزینه می شود و از سویی دیگر باز این مردم هستند که عواقب اعمال جنگ طلبانه رژیم در منطقه را متحمل می شوند.

وعده های رژیم به پایوران دولت لبنان به بهانه کمک به امنیت لبنان در برابر داعش، حرفی پوچ است. این گونه وعده های شیرین در ادامه ارسال تجهیزات نظامی و مالی به سوریه و تقویت حزب الله لبنان برای حفظ دیکتاتوری بشار اسد است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: