آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 آبان ماه 1393 = 27-10 2014

سرایدار خانه‌ تاریخی خود را حلق‌آویز کرد

یکی از پرسنل اداره میراث‌فرهنگی کاشان خود را از سردر خانه تاریخی بروجردی‌ها حلق‌آویز کرد. آنطور که شنیده می‌شود، این فرد سرایدار خانه بروجردی‌ها بوده و نظافت و نگهبانی از این خانه تاریخی که هم‌اکنون مقر اداره میراث‌فرهنگی کاشان است را بر عهده داشته است.

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ گروه میراث‌فرهنگی ـ «میر علی» سرایدار خانه بروجردی‌ها صبح روز یکشنبه خود را از سر در این خانه تاریخی حلق آویز کرد. او درحالی سال‌ها در اداره میراث‌فرهنگی کاشان و خانه بروجردی‌ها فعالیت می‌کرد که صبح امروز د در اداره میراث‌فرهنگی کاشان خودکشی کرد.

«مهران سرمدیان»، رییس اداره میراث‌فرهنگی کاشان با تایید این خبر به خبرگزاری میراث‌فرهنگی گفت: «میرعلی یکی از پرسنل خدماتی اداره میراث‌فرهنگی کاشان بود که سرایداری و نظافت اداره میراث‌فرهنگی را برعهده داشت».

او گفت: «میرعلی یکی از پرسنل متعهد و فعال اداره میراث‌فرهنگی کاشان بود اما از آنجایی که نزدیک به 4 و 5 سال با خانواده خود زندگی نمی‌کرد شب‌ها در خانه بروجردی‌ها که مقر اداره میراث‌فرهنگی کاشان است به نگهبانی می‌پرداخت».

با اینکه شنیده می‌شود، سرایدار اداره میراث‌فرهنگی به‌دلیل مسئولیت‌های سنگین و ناتوانی از انجام فعالیت‌های بسیار معترض بود اما مدیر اداره میراث‌فرهنگی کاشان با رد این ادعا به CHN گفت: «میرعلی فردی خوش برخورد و خوش اخلاق بود و حقوق و مزایای‌اش همیشه پرداخت می‌شد».

این درحالی است که «علیرضا عبدالله زاده»، حراست میراث فرهنگی اداره میراث‌فرهنگی کاشان در پورتال اداره گفته است: «سرایدار اداره میراث‌فرهنگی کاشان در این دوره به هیچ وجه تحت پوشش بیمه درمانی نبود؛ به دلیل سن بالای این شخص از بیمه کردن و استخدام وی معذور بودیم».

در پورتال اداره میراث‌فرهنگی کاشان آمده است که میرعلی مدتی بود که به دلیل مشکلاتی که داشت گاهی دیده می شد با خود زیر لب سخن می گوید و گویا به افسردگی مبتلا شده بود، تا جایی که به دکتر اعصاب نیز مراجعه کرده و قرص آرام بخشی از طرف دکتر برای او تجویز شده بود .

علیرضا عبدالله زاده گفته است: «شب قبل از این اتفاق « میر علی» با فرزند خویش تماس حاصل کرده و به وی گفته بود از همه فرزندان خود راضی است».

جالب آنکه عبدالله زاده در متن خبری منتشر شده پرتال اداره میراث فرهنگی کاشان از خبرنگاران خواسته‌است این خبر را منتشر نکنند، اما خود وی و پرتال خبری اداره کاشان، به طور کامل خبر خودکشی میرعلی را شرح داده‌اند!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: