آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 آبان ماه 1393 = 27-10 2014

اعدام ریحانه؛...دست از سر ما بر نمی دارند

صداوسیمای رژیم: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به نبود لزوم تعیین گزارشگر ویژه درباره علل نبود موافقت با سفر این گزارشگر به جمهوری اسلامی ایران گفت: احمد شهید حق ندارد در مورد احکام اسلامی نظر بدهد و بگوید آنها خوب یا بد هستند.

محمد جواد لاریجانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما، تصریح کرد: قصد احمد شهید از آمدن به ایران چیست؟ اگر او می خواهد به ایران بیاید و بگوید که تایید حرفهای خودم را درآوردم، ‌لازم نیست.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: تهاجم علیه ما انواع مختلفی دارد، روزی به اسم هسته ای و امروز حقوق بشر ضلع دیگر تهاجمات است.

وی افزود: در داخل مجمع عمومی سازمان ملل یک قطعنامه علیه ما صادر و طبق آن بخشنامه بان کی مون و گزارشگر ویژه سخنرانی کرده و بعد آتشی با تبلیغات رسانه ای علیه ما برپا می کنند.

لاریجانی با اشاره به پرونده ریحانه جباری و بیانیه وزارت خارجه آمریکا گفت: غرب می خواهد چهره نظام اسلامی را مشوه جلوه دهد و بگوید که در جمهوری اسلامی ایران بی قانونی و خشونت رواج دارد و به همین دلیل بعید است که غربیها دست از سر مسئله حقوق بشر بردارند.



بک ابرانی October 27, 2014 01:51 PM

شاعر گفته اسلام بذات خود ندارد عیبی / هر عیب که هست از مسلمانی ماست در همین رابطه بعضی ها هم میگویند آخوند اسلام را خراب کرده است - نخیر چنین نیست - بعد از اتفاقات بوقوع پیوسته و مستمر در ایران وخواندن این طور مقالات آدم دقیقا میفهمد که این اسلامه که آخوندو خراب کرده و دستورات ضد حقوق بشری به آخوند داده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: