آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 آبان ماه 1393 = 01-11 2014

اعتراض شدید غربی ها به پرکشتارترین جلاد جهان

سازمان عفو بین‌الملل در بیانیه ای با اشاره به اعدام روزمره زندانیان بویژه اعدام ریحانه جباری در ایران اعلام کرد: حکومت ایران بعد از چین، پرکشتارترین جلاد جهان بشمار می رود.

این سازمان بین المللی مدافع حقوق بشر با اشاره به وخیم تر شدن وضعيت حقوق بشر در ایران، خواستار افزايش فشار جامعه بين‌الملل بر جمهوری اسلامی شد و از اعضای سازمان ملل متحد خواست تا از فرصت جلسه شورای حقوق بشر اين سازمان استفاده کرده و رژیم ایران را برای اجرای تعهداتش تحت فشار شدید قرار دهند.

در این بیانیه آمده است: افزایش فشار جامعه بین‌المللی بر رژیم ایران می‌تواند به بهبود وضعیت حقوق ‌بشر کمک کند.

گفتنی است شماری از دیپلماتها نیز هنگام قرائت گزارش رژیم ایران در جلسه روز جمعه به نشانه اعتراض به نقض فاحش حقوق‌بشر در ایران، این جلسه را ترک کردند.


اعتراض شدید کشورهای غربی به رژیم ایران

به گزارش رادیو فرانسه، کشورهای غربی، روز جمعه در ژنو از عملکرد و سیاست رژیم ایران در زمینه حقوق بشر در شورای حقوق بشر سازمان ملل بشدت انتقاد کردند.

خبرگزاری فرانسه نوشت که برای دومین بار پرونده رژیم ایران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد که همه اعضای این سازمان حضور دارند، مورد بررسی قرار می گیرد.

وضعیت زندانیان سیاسی، اقلیت های مذهبی، به ویژه اقلیت های بهایی و مسیحی، اعمال مجازات مرگ، نقض کنوانسیون بین المللی علیه شکنجه، و همچنین آزادی مطبوعات از جمله مواردی بود که در نشست روز جمعه مورد بررسی قرار گرفت.

به عنوان نمونه، فرانسه و آلمان از رژیم ایران خواستند تا به اعدام‌ها در این کشور پایان دهد و حتی آلمان اعدام در ملاء عام از سوی ایران را شدیدا محکوم کرد.

نماینده انگلستان نیز گفت: ما با نگرانی متوجه هستیم که تبعیض گسترده علیه اقلیتهای مذهبی به‌ خصوص بهائیان و مسیحیان ادامه دارد و گزارشها کماکان حاکی از بازجویی و بازداشت خبرنگاران و فعالان حقوق ‌بشر در ایران است.

نماینده سوئیس نیز در این نشست از افزایش اعدام ها در ایران ابراز نگرانی کرد و سفیر فرانسه نیز خواستار آزادی بیان و عقیده به ویژه در زمینه اینترنت شد.

نماینده آمریکا نیز ضمن محکوم کردن نقض فاحش حقوق بشر در ایران از جمهوری اسلامی خواست به سیاست سرکوب از جمله سرکوب روزنامه نگاران پایان دهد و روزنامه نگاران زندانی را آزاد کند.



حقیقتگو November 1, 2014 08:02 AM

بله بله نصیحت پشت نصیحت و سالها نصیحت غربی ها و نفت مفت پرستان غربی و کارتل های نفتی به حکومت جلاد داعش شیعه جون محترمشون که سی و چند ساله کشور ایران رو اشغال کرده در مذاکرات "صلح پنهانی " داعش شیعه چقدر احمق شدی اینجوری نکش شون که دودش به چشم مون بره باز احمقی کردی و گرد و غبار سیاسی برامون برپا کردی سال ۸۸ به کمکتون اومدیم و مشاورهامون رو براتون فرستادیم که چطوری ادب شون کنید حالا بازم دست گل به آب دادید و ما باید به حودمون زحمت اشک تمساح دفاع از حقوق بشر در قفس داعش ایران نشین شده بدیم و وقت مون رو هم باهاش تلف کنیم بازم بهت میگیم که داعش شیعه عزیزکه اول مخالف منافعمون رو در ایران رو دستگیر کن و بعد ناپدیدشون کن که کسی ندونه اونها کجان و بعد اونجا دارشون بزن و یا در حوض اسید ناپدیدشون کن و جوری هم بکش شون که کسی نفهمه چی شدن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: