آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 آبان ماه 1393 = 01-11 2014

مزدوران افغانی رژیم ایران برای جنگ در سوریه

عکس هولناک سربریدن یک جوان افغان که از ایران به سوریه اعزام شده بود در پائین گزارش

تلویزیون سی ان ان در گزارشی اعلام کرد: رژیم ایران، مهاجران افغانی را که در ایران زندگی می‌کنند اجیر کرده و برای جنگ به سوریه اعزام می‌کند.

بنا‌ به این گزارش، یکی از این مزدوران که در سوریه اسیر شده است می‌گوید اسم من احمد حسینی است. رژیم ایران به کسانی مانند من پول می‌دهد که به سوریه آمده و بجنگیم. من اهل افغانستان هستم و یک مهاجر در ایران بودم. رژیم ایران ما را به این‌جا آورد. وی می‌گوید ماهی 500 دلار به وی داده شده تا بجنگد.

سی ان ان افزود: مردانی که قبلا بهمراه طالبان می‌جنگیدند، اکنون آمده‌اند تا برای رژیم اسد بجنگند. آنها می‌گویند در ایران، در حالی که چشمانشان را بسته بودند، به پایگاهی برده شده و به مدت 15روز آموزش سلاحهای رزمی دیدند و به آنها پول پرداخت شد. اما اطلاع چندانی در مورد جنگ در سوریه نداشتند.


سر بریده یک جوان ورزشکار افغان

فیس بوک: سرش را بریدند. محل فاجعه: سوریه. رضا اسماعیلی از نیروهای تیپ فاطمی دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان 55 کیلو پرورش اندام استان خراسان می‌توانست ادامه تحصیل بده، می‌تونست قهرمان ملی‌ بشه، می‌تونست افتخار بیاره برای این آب و خاک، اصلا می‌تونست یه زندگی‌ ساده و معمولی‌ مثل همه داشته باشه. ولی با اندیشه های قرون وسطایی که به این جوان ورزشکار افغان تحمیل کردند، گُل زندگی‌اش را نشکفته خشکاندند.

**************************************************




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: