آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 آبان ماه 1393 = 20-11 2014

نظرات فابیوس، کری و لاوروف درباره مذاکرات

وزرای خارجه فرانسه و آمریکا امروز در پاریس در یک کتفرانس خبری مشترک به بیان نظراتشان درباره مذاکرات هسته‌ای با رژیم ایران پرداختند.

گفته می شود این دو مقام ارشد غربی امروز در این باره با همتای سعودی خود نیز گفتگو کرده اند.

به گزارش تسنیم به نقل از اسکای نیوز، لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه در این کنفرانس خبری گفت: با رژیم ایران اختلافات زیادی داریم و رسیدن به توافق بسته به مواضع آنها دارد.

جان کری نیز در این باره گفت: به دنبال توافق با رژیم ایران هستیم ولی نه هر توافقی. ما می‌خواهیم به توافقی با رژیم ایران برسیم که از ساخت بمب هسته‌ای توسط آنها جلوگیری کند.

جان کری که برای پیوستن به مذاکرات هسته‌ا ای تا ساعتی دیگر راهی وین می‌شود، افزود: موضوع تمدید مهلت مذاکرات در دستور کار نیست. ما به صورت علنی مذاکره نخواهیم کرد و به احتیاط به پیش می‌رویم. اما همچنان راه طولانی برای توافق با رژیم ایران پیش روست.

این در حالیست که سفیر فرانسه در آمریکا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که کشورش اصلا عجله‌ای برای امضای توافقنامه با رژیم ایران ندارد و در برابر هر توافق بد خواهد ایستاد.

از سوی دیگر وزیر خارجه روسیه درباره حضور خود در مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: حضورش به این مساله بستگی دارد که مذاکرات به پیشرفت کافی دست یافته باشد.



نگار November 20, 2014 02:53 PM

أفراد نزديك به سپاه پاسداران و بيت رهبري ميگويند سفر ناگهاني وزير أمور خارجه عمان به در خواست مستقيم خامنه اي بوده است اگرچه از مفاد كامل گفتگو خبري درز نكرده ولي محافل نزديك به دستگاه ميگويند چون در مسقط مساءلي از قول خامنه اي با موضع گيري هاي غير منطقي آراءه شده بود أوردن وزير عماني براي توضيح بوده است به أيشان گفته اند اقا منظوري نداشته بلكه براي مصرف داخلي بوده است ميگويند اقا گفته به كري بگوءيد خيالتأن راحت باشد ظريف را كه خوب ميشنأسيد با أو كنار بياءيد فقط تحريمها را برداريد

گزارش یا اعتراض به این نظر


سهراب November 20, 2014 09:02 PM

معلومه کشور های غربی اصلا عجله ای ندارند رژیم اسلامی بین طناب دار و سینی جام زهر معلومه جام زهر را انتخاب می کنه اتم و موشک تازه جام زهر اول از تو سینی هست که جلو رژیم گذاشتن و تمام وحشت رژیم هم از این هست که ضعف و عجز رژیم در داخل کشور علنی بشود خود رژیم خوب می داند که جام زهر این دفعه ایی اثرش به مراتب بیشتر از مرگ خامنه ایی هست که اینقدر وحشت زده است و خوردنش رو اینقدر لفت می ده تازه پارسال جام زهر را بو کردن اینقدر وحشت کردند یواش یواش شرایط بسیار عالی و استثنایی برای مردم ایران بوجود می آید که برای همیشه از شر این رژیم خلاص شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid November 21, 2014 10:40 AM

غربیها به هیچ وجه نه باید گول این شیادان را بوخرنداینها سالها
است که دنیا را با پر کردن جیب آنها فریب میدهند مردم ایران میدانند شیشه عمر ملاها همین اتم است اگر غریبها حسن نیت دارند باید به مردم ایران و آرامش دنیا فکر کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: