آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آذر ماه 1393 = 25-11 2014

بسیج با فرهنگ عاشورایی فضای مجازی را تغییر دهد

امروز که به دنبال تولید محتوا برای فضای مجازی هستیم، بسیج می تواند این موضوع را هدف گذاری کند و با تولید محتوا با فرهنگ عاشورایی، فضای مجازی دنیا را تغییر دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توفیقاتی که تیم مذاکره کننده هسته ای در وین به دست آورد، بسیار بالاست و انشاءالله دو طرف توافقنامه جامعی را به امضا خواهند رساند.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی روز سه شنبه به مناسبت هفته بسیج در حاشیه تجمع 2 هزار نفری بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران، افزود: باتوجه به اینکه این مذاکرات دشمنان فراوانی در دنیا دارد، قرار نیست جزییات آن را فاش کنیم تا به نتایج نهایی برسیم.

وی ادامه داد: اینجانب به تیم مذاکره کننده خسته نباشید می گویم و معتقدم این مذاکرات براساس منویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی ریاست جمهوری و حمایت های مردم بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: وقتی تیم مذاکره کننده روی اصول بایستد، مردم نیز حمایت خواهند کرد و مذاکرات باعث سربلندی مردم و نظام خواهد شد و جایگاه کشور را در دنیا و منطقه افزایش خواهد داد.

واعظی درخصوص تاثیر مذاکرات بر بازار نیز گفت: فکر کنیم فضایی که طی دو، سه روز گذشته بوجود آمد، هم روی بازار ایران اثرگذار بود و هم باعث شد کشورهای غربی و شرکت های بزرگ با ایران همکاری کنند.

وی درخصوص هفته بسیج نیز گفت: پیامی که امروز می توان به این نهاد داد، این است که انقلاب ما یکی از نشانه ها و افتخاراتی است که می تواند به دنیا داشته باشد؛ اندیشه و فرهنگ بسیجی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: امیدواریم با تفکر و فرهنگ بسیجی کشور صیانت شود و آنچه را که نمی توانیم در شرایطی آتی انجام دهیم با روحیه بسیجی و جهادی به مقصد برسانیم.

واعظی افزود: فرهنگ بسیجی با فرهنگ عاشورا عجین شده و بسیج نه تنها بعنوان موتور حرکت نظام در بخش امنیت و نظام بلکه در بخش اقتصادی و زیرساخت های ارتباطی است که می تواند فضای مجازی کشور را تغییر دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: امروز که به دنبال تولید محتوا برای فضای مجازی هستیم، بسیج می تواند این موضوع را هدف گذاری کند و با تولید محتوا با فرهنگ عاشورایی، فضای مجازی دنیا را تغییر دهد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: