آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 آذر ماه 1393 = 27-11 2014

روحیه بسیجی راه گشای بسیاری از مشکلات است

کیش - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با یادآوری نقش و عملکرد مثبت بسیج در تمامی عرصه های علمی ، فرهنگی و فضای سایبری گفت : نام و روحیه بسیجی راه گشای بسیاری از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عبدالله عراقی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی کیش، جمعیت ،حکومت و ساختارهای اجرایی و حاکمیت را از جمله مولفه های کشور بودن دانست و گفت: ممکن است در یک کشوری سرزمین ، جمعیت و حکومت وجود داشته باشد اما تا زمانی که حاکمیت در میان نباشد نمی توان به آن کشور، نام کشور اطلاق کرد.

وی وظیفه اصلی حاکمیت را ایجاد امنیت ملی دانست و گفت : امنیت ملی یعنی حفاظت از سرزمین ، جمعیت ، ارزش ها و هنجارهای حاکم .

سردار عراقی یاد آور شد : در هر زمانی که بخشی از این سرزمین توسط بیگانگان یا جدایی طلبان در حال جدا شدن بود حاکمیت با استفاده از نیروهای مسلح و تمام توان، یکپارچگی و انسجام را حفظ کرد .

وی با اشاره به اوایل پیروزی انقلاب و تلاش ضد انقلاب در جدا سازی بخشی از خاک این سرزمین در کردستان و آذربایجان غربی اظهار داشت : امام راحل در آن دوران فرمان دادند تا نیروهای مسلح و مردمی برای آزادسازی منطقه اقدام و یکپارچگی این سرزمین را حفظ کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران وظیفه دیگر حاکمیت را علاوه برحفظ امنیت ملی، توجه به معیشت و اقتصاد مردم دانست و گفت : در هر دورانی که این دو موضوع دچار خدشه شده حاکمیت با بسیج نیروها و امکانات وارد عمل شده است .

وی در مورد نقش بسیج در امنیت ملی کشور اظهار داشت : با پیروزی انقلاب اسلامی ودرگیری درمنطقه کردستان و وجود تحریم ها و از هم پاشیدگی سازمان نیروهای مسلح و نبود ساختار نظامی قوی ، دشمنان به کشور حمله کردند وبخشی از جنوب و غرب کشور را اشغال کردند ، توان نظامی موجود پاسخگوی این تهاجم نبود و خلایی در این زمینه احساس می شد.

سردار عراقی یادآور شد: بسیج در آن دوران به عنوان نیروی داوطلب مردمی و بدون انتظار و ادعا توانست با حضور خود به کمک نیروهای مسلح آمده و این کمبود و خلا را جبران کند .

وی به نقش آفرینی بسیج در تمامی عرصه های علمی ، فرهنگی ، فضای سایبری و جنگ نرم اشاره کرد و گفت : در هر مقطعی که کشور تا کنون احساس نیازکرده است با حضور زنان ومردان بسیجی و روحیه ایثار و فداکاری بسیاری از مشکلات حل شده و می توان گفت نام و روحیه بسیجی در بسیاری از عرصه ها مشکل گشا و راه گشا است .

این مسوول نظامی، بسیجیان را افرادی منظم ، وظیفه شناس عنوان کرد وگفت : آنها کم توقع ، پرکار و دارای روحیه بالا و سخت کوش هستند .

وی در پایان تاکید کرد : امروز کشور نیاز به کار و تلاش بیشتر دارد و باید بسیجیان با بالا بردن معنویت و با توسل به خداوند در این عرصه تلاش کنند و اجازه ندهند کسانی از نام بسیج سوءاستفاده کنند .

اجتماع بزرگ بسیجیان امروز با حضور امام جمعه کیش ، امام جمعه اهل سنت و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی ، مدیران و مسوولان ادارات و سازمان ها در مصلی کیش برگزار شد .

در پایان این مراسم از فعالان بسیجی با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد .



amir ershadia November 27, 2014 05:23 AM

کا ملا موافقم روحیه بسیجیها شاد میشود وقتی اسید میپاشند با اسید پاشی مشکل بد حجابی را با اسید حل کرده وراهگشا در همان مسیری میشوند که درس حجاب را به دیگران بیاموزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: