آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 آذر ماه 1393 = 16-12 2014

آخوند داعشی بساط تبلیغات رژیم را بهم ریخت

وبلاگ دانشجو: حکومت ایران طی ماههای گذشته با مطرح شدن جریان طالبانی "داعش" در منطقه، تلاش فراوانی بعمل آورد تا خود را حکومتی ضد جریانات اسلامگرای افراطی نشان دهد.

جواد لاریجانی، مسئول ستاد حقوق بشر قوه قضائیه رژیم اخیرا در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اقدامات داعشی های سنی مذهب در عراق و سوریه با خوشحالی گفته بود: وجود داعش به نفع ما شده و پس از 30 سال که غرب ما را آدمکش معرفی می کرد، اکنون دریافته که آدمکش ها کسانی دیگر هستند. بنابراین دیگر لازم نیست چانه بزنیم ما آدمکش و خونخوار و افراطی نیستیم.

در چنین شرایطی است که ناگهان از آنسوی دنیا خبر می رسد یک آخوند شیعه داعشی در سیدنی استرالیا به عملیات تروریستی دست زده و تعدادی را به گروگان گرفته است.

از واکنش سراسیمه وزارت خارجه جمهوری اسلامی و رسانه های حکومتی چنین برمی آید که اقدام انتحاری این گروگانگیر عمامه دار بساط تبلیغات دروغین رژیم علیه افراطگرايی داعش را بهم ریخته است.


واکنش هراس آلود وزارت خارجه رژیم

ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی با محکوم کردن گروگانگیری روز دوشنبه در سیدنی استرالیا گفت: توسل به شیوه‌های ضد انسانی و ایجاد رعب و وحشت به‌نام دین رحمانی اسلام تحت هیچ شرایطی توجیه‌پذیر نیست.

مرضیه افخم با ابراز تعجب از انتشار اخبار غیردقیق و ناقص در مورد این پناهنده ایرانی گفت: سوابق و شرایط روانی این فرد که نزدیک به دو دهه قبل به استرالیا پناهنده شده، مکرراً با مقامات استرالیا مطرح شده است و وضعیت وی برای مسوولان ذی‌ربط آن کشور کاملا روشن بوده است.


واکنش رسانه های وابسته به نهادهای امنیتی

خبرگزاری "تسنیم" وابسته به سپاه پاسداران: تروریست سیدنی که با سناریوی رسانه‌های غرب سعی شد با هدف اسلام هراسی اصالتا ایرانی معرفی شود، دارای وضعیت نامتعادل اخلاقی و ضد نظام جمهوری اسلامی و تشیع بود که سال‌ها قبل از کشور فرار کرده بود. محمدحسن منطقی 20 سال قبل به دلیل وضعیت نامتعادل اخلاقی و رفتاری و همچنین داشتن روحیه ضدانقلابی از کشور فرار کرده بود.

سایت "مشرق" وابسته به وزارت اطلاعات: گروگان‌گیری سیدنی به هر شکلی که بود به پایان رسید؛ اما سوالات بدون پاسخی به جا گذاشته است که جواب دادن به آن‌ها می‌تواند پرده از مسائلی بردارد که این واقعه را عمیق‌تر از یک گروگان‌گیری ساده نشان دهد.

به محض آنکه نام و تصویر عامل گروگان‌گیری سیدنی منتشر شد، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به سرعتی باور نکردنی شروع به بازنشر اطلاعات به دست آمده از وی کردند.

اما آنچه که در این بازنشرها و ریتوئیت‌ها به شدت خودنمایی می‌کند آثار روحانیِ شیعه بودن فرد گروگان‌گیر است و پرواضح است که برای رسانه‌های غربی هیچ چیز به این اندازه جالب توجه نخواهد بود.

در این میان چند سوال وجود دارد که پاسخ آنها نمایشی بودن این گروگان‌گیری را محتمل‌تر می‌سازد:

اگر این واقعه، تنها یک گروگان‌گیری توسط یکی از طرفداران داعش بود، پس چرا تمام شبکه‌های خبری جهان به طور مستقیم آن را پخش کردند، به گونه‌ای که 11 سپتامبری دیگر روی داده است؟

چرا این اتفاق باید به جای آنکه مثل همیشه، مستقیما و بدون هیچ واسطه‌ای به داعش و شهروندان غربی به داعش پیوسته و از عراق و سوریه برگشته متصل شود، این‌بار به یک واسطه ایرانی‌ مرتبط شده؟

چرا با اینکه رسانه‌های غربی این فرد را یک بیمار روانی معرفی می‌کنند که همسر خود را با چاقو کشته و جسدش را آتش زده و 50 مورد پرونده تجاوز جنسی دارد، یک‌سره تصاویر او را با لباس روحانیت شیعه نشان می‌دهند؟

مهم‌تر از همه آنکه چرا این نمایش رسانه‌ای درباره تروریست نشان دادن مسلمانان، شیعیان و ایرانیان باید تنها یک روز پس از پایان راهپیمایی عظیم اربعین به وقوع بپیوندد؟



هلو December 15, 2014 10:48 PM

چه عکس العملهای دلگرم کننده ای از سران رژیم ایران ! ! البته خانم افخم اگر این آخوند در ایران بود الان در قسمت شکنجه زندان اوین استخدام شده بود در نتیجه لازم نیست اظهار تعجب کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز December 15, 2014 11:04 PM

اين آخوند بمانند گلوله اى بود كه كمانه كرد و برگشت و خورد به سر تيراندازى كه آن را شليك كرده بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush December 16, 2014 01:27 PM

با سپاس از پلیس استرالیا که در مدت زمان بسیار کوتاه به این نتیجه رسید که "آخوند خوب، آخوند مرده است"

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: