آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 دی ماه 1393 = 14-01 2015

واکنش رژیم آخوندی به کاریکاتور "شارلی ابدو"

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، حکومت اسلامی ایران امروز چاپ کاریکاتور جدید از "محمد"، پیامبر اسلام از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرد و آن را توهین آمیز خواند.

سخنگوی رژیم ایران گفته: جمهوری اسلامی توهین به مقدسات اسلامی را قویا محکوم می کند. اقدام هفته نامه فرانسوی توهین آمیز و باعث تحریک احساسات مسلمانان جهان خواهد شد.

تروریستهای اسلامی القاعده و داعش نیز انتشار شماره جدید نشریه فکاهی فرانسوی را محکوم کرده و دست اندرکاران آن را تهدید به مرگ کردند.

این در حالیست که فرانسوا هولاند، رئیس جمهور فرانسه روز گذشته در مراسمی گفت: فرانسه هرگز در برابر تروریسم تسلیم نخواهد شد.

در همین حال میلیونها فرانسوی امروز برای خرید شماره جدید شارلی ابدو پس از حمله خونین هفته گذشته در مقابل کیوسک روزنامه فروشی ها صف کشیده اند.

شماره جدید شارلی ابدو با 5 میلیون تیراژ به 5 زبان دیگر نیز ترجمه شده و در 20 کشور جهان به فروش می رسد.


فروش استثنایی شماره تازه شارلی ابدو

گزارش رادیو فرانسه: شماره تازه "شارلی هبدو" یک هفته پس از حمله خونین به دفتر این نشریه، در سراسر فرانسه توزیع شد و با استقبال گسترده مواجه شد؛ به طوری که صف‌هایی برای خرید این نشریه تشکیل شد و در برخی از باجه‌های روزنامه‌فروشی پاریس نیز تمامی نسخه‌های آن به فروش رفت.

خبرگزاری فرانسه از پاریس گزارش داده که مردم برای خرید شماره تازه شارلی هبدو که در شمارگان استثنایی پنج میلیون نسخه به چاپ رسیده، حتی زودتر از باز شدن مراکز فروش نشریات، به این مراکز مراجعه کردند.

این خبرگزاری به عنوان نمونه، به باجه روزنامه‌فروشی ایستگاه قطار سن لازار در پاریس اشاره کرده و نوشته که قبل از ساعت 6 بامداد حدود شصت نفر برای خرید شارلی هبدو جلوی این باجه منتظر ایستاده بودند.

همچنین برخی از باجه‌ها که از روزهای قبل تمام نسخه‌های شماره جدید شارلی هبدو را پیش فروش کرده بودند، روی باجه های خود نوشته "شارلی نداریم" را نصب کردند.

شماره تازه شارلی هبدو به پنج زبان ترجمه شده و همزمان با فروش آن در فرانسه، در بیش از 20 کشور جهان نیز به فروش می رود.

شماره تازه شارلی هبدو، که اولین شماره این نشریه پس از حملات خونین اخیر پاریس است، به "شماره بازماندگان" معروف شده و کارتونی از پیامبر اسلام را روی جلد خود به چاپ رسانده که به حالت گریان، نوشته "من شارلی هستم" را در دست دارد.

بالای تصویر پیامبر اسلام نیز نوشته شده: "همه چیز بخشیده شد".

**************************************************



فريبرز January 13, 2015 08:20 AM

من هميشه از خود سؤال مى كنم اين چه مذهبى است كه با يك انتشار يك عكس پريشان مى شود و با خروج يك باد به خطر مى افتد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush January 13, 2015 01:30 PM

شجاعت کارکنان این نشریه قابل تحسین است و امیدوارم در راه خود همیشه پیروز و پاینده باشند :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


paymaan January 13, 2015 07:32 PM

از خود بايد پرسيد که کدام مرام در دنياست که گفته اگر کسى از آن مرام خارج شود کافر است و بايد او را کشت ! !? حتما ميليونها ايرانى که از اين مرام اهريمنى خارج شده اند را بايد کشت! کدام مرام پيامبرش چندين زن داشت که يکى از آنها نوه ساله بود! !?

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 13, 2015 08:19 PM

برای ۱۷ گل که از ریشه فرانسه تغذیه میکرد و فریاد ما ایرانیان در بند اسلام را
به گوش جهانیان میرساند سر فرود آورده و پیام به این جنایاتکاران این است
الله بی توان و نا توان است که به ابلها ن میگوید انتقام من را بگیرید
محمد رسول الله اگر زنده بود به علت هم خوا بگی در سن ۵۳ سالگی با دختر بچه
۷ ساله به نام عایشه به حد اقل ۴۰ سال زندان به علت بچه بازی محکوم بود
مسلمین آگاه به تاریخ اسلام که هنوز مسلمان باشند جامه را آلوده میکنند
و باید در مکا نهای مناسب روان درمانی شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa January 14, 2015 11:21 AM

تبریک به حکومت اسلامی و همدردی با حکومت اسلامی داعش و القاعده تروریست پرور همیشه حامی تروریست زا بوده است درود بر نشریه شارلی هبدو موفق باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush January 14, 2015 12:57 PM

مفتخوران وحشی اسلامی برای رفع تحریک احساسات در مورد مسائل کارتونی از این "نسخه درمانی مجانی‌" استفاده کنند: ۱- با پای چپ وارد دستشوی شوید ۲- آفتابه را پر از آب کنید ۳- آفتابه را در جایی که میسوزد استعمال کنید (در صورت رفع نشدن مشکل و قطع نبودن آب این کار را دوباره انجام دهید)

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر January 17, 2015 07:31 AM

اگر شما اینقدربه ازادی عقیده اعتقاد دارید خوب منم می خواهم ازاین حقم استفاده کنم وخواهر ومادر شما دستندرکاران این سایت را اباد کنم اصلا دلم میخواد بگم شما همتون حرام زاده هستید شما نباید ناراحت بشید من در اظهار عقیده ازادم البته به زعم شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


ع راد January 19, 2015 01:22 PM

شارلی ابدو یعنی جمعی از کاریکاتوریست های مزدور که از تنها چیزی که اطلاعی ندارند و معنای آن را هرگز در نمی یابند آزادی بیان است آن ها با این کار خود مشت خاک را به چهره خورشید می پاشند ناگفته پیداست که آن خاک به سر و روی خودشان باز می گردد ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمدرضا January 20, 2015 01:50 PM

خودتون نوشتین اگه نظرتون توهین به افراد، اقوام، مذاهب یا ملیت ها
باشد نظرتون منتشر نخواهد شد چرا اون وقت انتظار دارید ما نسبت به توهین به پیامبر اکرم ص ساکت بشینیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناصر January 23, 2015 04:33 PM

شماها همتون بدبختيد بي عرضه ايد ما به پيامبرمان افتخار ميكنيم شما يك روز خوش نه در اين دنيا و نه در ان دنيا ميبينيد اسلام ادم كش نيست شما هاييد كه بخاطر هوس و مسايل دنيوي اسلام را دست و پا گير ميدونيد و بخاطر هوستان و مسايل دنيوي و بي ارزش اسلام هراسي ميكنيد ما عاشق پيامبرمان هستيم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: