آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 بهمن ماه 1393 = 26-01 2015

هشدار جدی درباره خشک شدن تالاب انزلی

استاندار گيلان گفت: کاهش عمق چشمگير تالاب بين‌المللي انزلي از نگراني‌هاي اصلي ماست.

به گزارش ايسنا، منطقه گيلان، محمدعلي نجفي در پنجمين جلسه ستاد مواد مخدر استان که در سالن شهيد انصاري استانداري گيلان برگزار شد، به دستاوردهاي سفر دکتر جهانگيري، معاون رئيس جمهور به گيلان پرداخت و ادامه داد: مهمترين مشکلي که رسيدگي و حل آن در استان بسيار مهم بوده و در سفر معاون اول رئيس جمهور به آن پرداخته شد، وضيعت تالاب انزلي است. خوشبختانه دستاوردهاي خوبي در اين زمينه کسب کرديم.

وي اضافه کرد: وضعيت آب کشاورزي گيلان در زمان افتتاح پروژه سد آيت الله بهجت به وي گزارش شد و همچنين جهانگيري از مشکلات فراواني که در بخش توزيع برق گيلان وجود دارد مطلع شدند. همچنين ارائه گزارشي از وضعيت صنعت گيلان طي افتتاح واحد صنعتي کارخانه MDF فومنات به دکتر جهانگيري و وزير صنعت، معدن و تجارت کشور از ديگر دستاوردهاي سفر بوده است.

نجفي خاطرنشان کرد: در بخش گردشگري مصوب شد 3 هتل 5 ستاره در گيلان ساخته شود که تحقق آن نياز به ورود قوي بخش خصوصي دارد. اولين متقاضي سرمايه‌گذار براي ساخت اولين هتل 5 ستاره در گيلان به ما مراجعه کرد و پس از بررسي، مورد قبول واقع شده و معرفي وي هم انجام شد.

همچنين يک سرمايه‌گذار از کشور کويت براي ساخت دومين هتل 5 ستاره در گيلان متقاضي است که در حال حاضر در دست بررسي است و به زودي تقاضاي سومين متقاضي نيز مورد بررسي قرار خواهيم داد.

وي در خصوص کارکنان دستگاه‌هاي دولتي گرفتار مواد مخدر در استان گفت: حتي وجود يک معتاد در دستگاه‌هاي دولتي قابل تحمل نيست و لازم است اگر افرادي وجود دارند هرچه سريعتر شناسايي شوند و برخورد لازم با آنها اعمال شود.

نجفي تصريح کرد: علاقه کميته امداد گيلان در حمايت از معتاداني که سالم شده‌اند و به جامعه بازگشته‌اند مورد تقدير است و حمايت لازم استانداري گيلان از کميته امداد گيلان نيز لحاظ خواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: