آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 بهمن ماه 1393 = 29-01 2015

دیدار تامل برانگیز مهره قابل اعتماد ولی فقیه با پوتین

علی‌اکبر ولایتی (مشاور خامنه ای در امور بین الملل) که به عنوان نماینده رئیس‌جمهور به روسیه سفر کرده است، در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در این سفر دیدارهایی را با آقای پوتین رئیس‌جمهور روسیه و همچنین وزاری خارجه و انرژی این کشور داشتیم که بر توسعه روابط دو کشور تأکید شد.

وی با بیان اینکه در دیدار با آقای پوتین بر توسعه روابط بین جمهوری اسلامی و روسیه تأکید شد، افزود: ملاقات‌ها در دو بخش انجام شد، یک بخش با شرکت وزرای خارجه و انرژی بود و یک بخش هم با آقای پوتین رئیس‌جمهور این کشور صورت گرفت.

ولایتی ادامه داد: در این دیدار که یک‌ساعت و نیم به طول انجامید درباره توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی و گسترش روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و جهانی بحث و مذاکره شد.

ولایتی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره موضوع مذاکرات و تحریم‌ها نیز در این دیدار صحبت شد، افزود: بله؛ راجع به این موضوعات هم گفت‌وگو شد و آقای پوتین گفت که در راستای کمک‌هایی که روسیه می‌تواند انجام دهد، تلاش خواهد کرد.



هلو January 29, 2015 02:59 PM

بمحض اینکه در دام میفتند مثل فاحشه ها خود را در آغوش پوتین میاندازند فقط با این فرق که برای خوابیدن با پوتین اینها به پوتین پول میدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: