آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 بهمن ماه 1393 = 29-01 2015

حمله مجدد اسرائیل/حزب الله به غلط کردن افتاد

حزب الله در پیامی به اسرائیل اعلام کرد که خواستار جنگ نیست

روزآنلاین: نیروی هوایی اسرائیل اعلام کرد، سه‌شنبه شب در پاسخ به پرتاب موشک به سمت بلندی‌های جولان و کوه حرمون به توپخانه‌های ارتش سوریه حمله کرده است.

نیروهای دفاعی گفته اند: "نیروهای دفاعی اسرائیل، سوریه را مسئول آن‌چه در خاکش اتفاق می‌افتد می‌داند و در هر زمان و به هر شکل که صلاح بداند برای حفاظت از شهروندانش عمل می‌کند".

حمله تلافی‌جویانه اسرائیل پس از شلیک دو راکت به شمال بلندی‌های جولان در بعدازظهر سه‌شنبه، که گمان می‌رود از جانب حزب‌الله بوده است صورت گرفت. با این‌که راکت‌ها در فضای باز منفجر شد و هیچ خسارت و تلفاتی در پی نداشت، اما حدود هزار نفر که در استراحتگاه اسکی کوه حرمون بسر می‌بردند برای حفاظت از جان خود از محل گریختند.

این درگیری پس از آن صورت گرفته است که جمهوری السامی رسما اسرائیل را بخاطر عبور از "خط قرمز" و کشتن فرمانده سپاه پاسداران در سوریه، به حمله تلافی‌جویانه تهدید کرد.

خبرگزاری ایرانا به نقل از حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه ایران گزارش داد: "ما به آمریکایی‌ها گفتیم که رهبران رژیم صهیونیستی باید منتظر عواقب عملکردشان باشند. رژیم صهیونیستی از خط قرمز ما عبور کرده است."

محمدعلی الله‌دادی، از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران که به عنوان مشاور ارتش سوریه در این کشور بسر می‌برد، روز ۱۸ ژانویه به همراه شش ستیزه جوی حزب‌الله در بلندی‌های جولان در بخش تحت کنترل سوریه کشته شد.


حزب الله به غلط کردن افتاد

رادیو فرانسه: موشه یعلون، وزیر دفاع اسرائیل، امروز پنجشنبه ۲۹ ژانویه فاش کرد که حزب الله لبنان در پیامی که برای دولت اسرائیل فرستاده گفته است که خواستار ادامۀ دور جدیدی از جنگ و خشونت پس از حملۀ این گروه به یک کاروان نظامی اسرائیلی نیست.

وزیر دفاع اسرائیل تأئید کرده است که حزب الله لبنان این پیام را از طریق نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در منطقه برای اسرائیل ارسال کرده است.



homa January 29, 2015 12:00 PM

اقای موشه یعلون درست گفتند محمدعلی الله داودی سرتیپ فرمانده سپاه در کنار پسر مقنعه تروریست چه میکرده ؟ حق مسلم اسرائیل است از کشورش در مقابل اعراب و حامی تروریست حمایت کند بزن اسرائیل تروریستها را نابود کن

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش January 29, 2015 07:37 PM

من هم با هما موافقم , جنگ مقطع ای فایده نداره اینبار بزن حزب الله رو نابود کن بره پی کارش
به امید نابودی همه تروریست ها و حامیان آنها

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani January 29, 2015 08:23 PM

فکر میکنم چون اسرائیل زیادی از ترس عمل تلافی جویانه پاسداران ریزودرشت ایران که تصمیم با نابودی یکباره اسرائیل گرفته اند ترسیده اندامت رئوف حزب الله برا اینکه تسکین ودل داری برای آرامش به یهودیان بده به غلط کردن افتاده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Saied.Sh. January 29, 2015 08:35 PM

با درود
نباید نادیده گرفت ساپورت مالیشون که ضعیف شده و مورد دیگه مذاکراتی که جمهوری اسلامی در حال انجامش هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa January 30, 2015 12:30 AM

ارش جان - سپاس از اینکه بامن هم عقیده هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: