آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 اسفند ماه 1393 = 24-02 2015

افشای گوشه دیگری از غارت و چپاول اموال ملی

فرماندۀ سپاه پاسداران گفته است که این نیرو اجرای طرح های کمتر از صد میلیون دلار را برعهده نمی گیرد.

به گزارش رادیو فرانسه، حجت الاسلام محمد کاظمی بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، در همایشی با عنوان پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح گفته است که فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درگیر معاملات و قراردادهای بزرگ اقتصادی بدون ضمانت های کافی هستند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح امضای قرارداد توسط فرماندهان نظامی بدون ضمانت های لازم را خلاف قانون دانست به ویژه در صورتی که این قراردادها به گفتۀ او به از میان رفتن اموال نیز منجر شوند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح توضیحی در مورد قراردادهایی که توسط فرماندهان نظامی کشور بدون ضمانت یا با ضمانت امضا می شود، نداده است. با این حال، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری ایران، اعتراف کرده که ۷۰ هزار میلیارد تومان از مهمترین طرح های اقتصادی کشور در اختیار قرارگاه خاتم الانبیاء یا در اصل فرماندهان سپاه پاسداران ایران گذاشته شده و از این پس بهره برداری گسترده از صنایع معدنی کشور به عنوان جایگزین نفت نیز در دستور کار نهادهای اقتصادی سپاه پاسداران قرار گرفته است.

در واکنش به این دست تصمیم ها، حسین راغفر، اقتصاددان در ایران، اخیراً از دولت خواست که از واگذاری طرح های عمرانی و اقتصادی کشور به نهادهای نظامی خودداری کند.

راغفر در توضیح این نظر گفته بود که این نهادها در انجام قراردادهایشان ناکارآمد و پرهزینه اند و غالباً کل مبلغ اجرای طرح را به صورت پیش پرداخت دریافت می کنند بی آنکه بتوانند اهداف طرح های اقتصادی را به درستی اجرا کنند.

فرماندۀ سپاه پاسداران، محمدعلی جعفری، بارها گفته است که این نیرو اجرای طرح های کمتر از صد میلیون دلار را برعهده نمی گیرد.



ghasem February 24, 2015 03:48 PM

یارب چه دزد بازاریست در این مملکت طاعون زده(آخوند زده) ایران سرنگون باد حکومت کثیف اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahsa February 24, 2015 06:45 PM

شیره را از حبه ی انگور سرقت می کنند
شهد را از لانه ی زنبور سرقت می کنند

دست مالیدم به خود، چیزی سر جایش نبود!
سارقان بی پدر بدجور سرقت می کنند!

احتیاجی نیست از دیوار و در بالا روند
سارقان با “کنترل از دور” سرقت می کنند
واین حکایت جمهوری اسلامی به گند کشیده است ،سارقان با چمدان ارزها را از بانکها سرقت میکنند سارقانی که بنام خدا وپیغمبر دست افتابه دزدها را قطع میکنند،جای ان دارد ولی وقیح عمامه اش پایین بکشد بخاطر اینهمه غارت ، بیت ملاها اباد شد بیت مردم خراب شد روی سرشان ، ولی ونایب امام زمان بجاست سال ۱۳۹۴ را سال ازاد سازی ارزهای ملاها در بانکهای خارج واختلاسهای میلیاردی نام گذاری کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: