آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 اسفند ماه 1393 = 26-02 2015

ورود فرزندان روح الله به دعوای دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه فرزندان روح الله(ره) در مخالفت با افزایش غیر اصولی شهریه‌های دانشگاه آزاد و ابهامات روزافزون مطرح در این موضوع، کمپین «مخالفت با روند افزایش شهریه دانشگاه آزاد» را تشکیل داد.

این گروه دانشجویی در متن اعلام موجودیت این کمپین اعلام کرد: با توجه به روند افزایش غیراصولی شهریه‌های دانشگاه آزاد و افزایش روزافزون سوالات، ابهامات و مطالبات دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور و با رسالتی که جنبش‌های دانشجویی در پیگیری مطالبات و محقق کردن خواسته‌های به حق آنها دارد، گروه سیاسی فرزندان روح‌الله(ره) هم گام با دانشجویان کشور و به نمایندگی از آنها کمپین اعتراض به روند افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد را تشکیل داده است.

گروه سیاسی فرزندان روح‌الله (ره) ادامه داد: ما دانشجویان دانشگاه آزاد به یاد داریم در دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌ایم که با شهریه ما باید چرخ مسائل مالی آن بگردد و نیاز به یادآوری این امر توسط مسئولان دانشگاه نیست! آنچه که ما در این کمپین به آن معترض هستیم تغییر و افزایش شهریه‌های ثابت! و اینگونه مصوبات نوپدید هیئت رئیسه دانشگاه‌هاست.

این گروه دانشجویی در همین رابطه خاطرنشان کرد: بر همین اساس از عموم دانشجویان برای اعلام مراتب اعتراض خود نسبت به روند فعلی افزایش شهریه دعوت به عمل می‌آوریم تا دست در دستان هم مانع از افزایش مجدد شهریه دانشگاه شویم، بی‌گمان پاسخگویی به مطالبات دانشجویان طبق منویات مقام معظم رهبری از وظایف مسئولان خواهد بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: