آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 اسفند ماه 1393 = 26-02 2015

گزارش را بخوانید و ببینید در آن مملکت چه می گذرد!

سایت "معتدلان": تاراج پول بیمه شدگان در اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل؟! مردمی که با سختی و مشقت،از گلوی خود و زن و بچه شان می زنند و حق بیمه های سنگین به سازمان تامین اجتماعی می پردازند،تا چه زمانی باید شاهد تاراج اموال و دارایی های خود در این سازمان بیمه ای باشند؟!

وقتی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی دولت روحانی در مراسم معارفه دکتر سید تقی نوربخش به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی،از وی به عنوان مرسدس بنز یاد کرد و او را مظهر و نماد پاکدستی برشمرد، خیلی از بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان بیمه ای تصور می کردند که با رفتن محمود احمدی نژاد از صدر قدرت و مدیریت جهان(!) و روی کار آمدن حسن روحانی معتدل، مردم روی آرامش و آسایش را خواهند دید و سرانجام دوره ترکتازی و حاکمیت چپاول کنندگان سرمایه های این ملت به پایان خواهد رسید!

اما حسن روحانی هم مانند بسیاری از هم مسلکان خویش با همه شعارهایش آمد.مردم در این دوره قرار بود به دنیا و آخرت شان با هم برسند.اما نه برای دنیاطلبان این سرزمین،خوشی های دنیایی جور شد و نه جویندگان بهشت آسمانی موفق به رسیدن به آخرت شدند.

چنین شد که تورم و گرانی بر سر سفره های ایرانیان ماندگارتر شد و هم شعارهای ایشان در خصوص آزادی رسانه ها و فعالان این عرصه و بویژه مبارزه با انحصارگرایی و تک صدایی در جامعه،تنها زینت بخش بایگانی حافظه ها گشت.

انگار این روزها عادت کرده ایم به اخبار اختلاس ها و تاراج سرمایه های مردم.انگار زندگی مردم ایران زمین را با افسوس نگاشته اند.

ماجرای این رونمایی جدید مربوط می شود به تخلف مسئوولان بیمه ای در اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل که برای عقب نماندن از قافله اختلاس کنندگان سوپر میلیارد تومانی اخیر در این سازمان بیمه ای، با سوء مدیریت خود باعث شده اند تا ۱۲ میلیارد ریال از پول های بیمه شدگان از شرکت آرتا فروزان صنعت اردبیل در این استان وصول نشود و این در حالی است که بر اساس اسناد منتشر شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور(منطقه ۵ سازمان)،مسئوولان اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل و شعبه ۱ تامین اجتماعی اردبیل بدون دریافت حقوق قانونی بیمه شدگان از این پیمانکار ،لیست بیمه شدگان این شرکت را دریافت و حتی برای آنها قسط بندی کرده بودند!

بر اساس بندهای دیگری از این گزارش،با وجود اطلاع و آگاهی مسئوولان اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل از جعلی بودن چک های این شرکت،این چک های جعلی نزد اداره حقوقی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل نگهداری می شد و در این مدت نیز بدهی های این پیمانکار به طور غیر قانونی تقسیط شده بودند!

فرآیند این حاتم بخشی غیر قانونی مسئوولان اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل که البته با سودجویی و ایجاد رانت های فراوان مالی برای آنها ایجاد شده بود،تاراج مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از سرمایه های بیمه شدگان،مستمری بگیران و مردم مظلوم و تهیدست این سرزمین بوده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: